Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Iets in mij zegt dat het nooit helemaal meer goed gaat komen, de vriendschap tussen jou en de Roobol.
Slappe harken zijn het ook wel.

OT: Redelijk vroeg middagdutje gedaan, met Sien erbij onder de dekens. Toen eieren gebakken en met boterhammen opgegeten en een pakje yogho gedronken. Ik zit nu aan een groot glas water (dorst!) en denk dat ik eens een wasje ga draaien.
Ik voel me een beetje een debiel op het moment..

Heb de strijk weg gestreken maar ons strijksysteem stoomde pas na een halve mand. Nu hoeft deze eigenlijk niet ontkalkt te worden. Er zit zo'n staafje in welke je eruit haalt die neemt de kalk mee. Maar dat was schoon. Dus toch maar plons azijn erin. Glas water erbij en nu zit in dus dat ding leeg te stomen..
Duurt een eeuwigheid!

@ koek, gebakken eieren die mis ik enorm!!!
koekje schreef: Iets in mij zegt dat het nooit helemaal meer goed gaat komen, de vriendschap tussen jou en de Roobol.
Slappe harken zijn het ook wel.

OT: Redelijk vroeg middagdutje gedaan, met Sien erbij onder de dekens. Toen eieren gebakken en met boterhammen opgegeten en een pakje yogho gedronken. Ik zit nu aan een groot glas water (dorst!) en denk dat ik eens een wasje ga draaien.
Nee goede vrienden zullen we niet meer worden, dus ik streef nu naar een goede werkrelatie  ::) :P
Ik moet ook honden uit gaan laten nu, net een heel telefoongesprek gehad, maar ook ik voel me nu suf. Ga me toch maar een shop onder m'n kont geven...
Na het dierenartsbezoek van vanmorgen de ramen beneden gelapt. Daarna een middagdutje en vervolgens een heerlijk eind gelopen met Oscar en meneer K. Oscar had in het kader van "de muilkorf is fun" actie, zijn muilkorf om. We hebben dus op een heel rustig stuk gelopen, want het lijkt mij voor andere mensen niet heel leuk om een herder met heras hekwerkje aan te zien komen.

Nu ga ik nog even voor mijn groentes zorgen en dan ga ik nog wat met foto's aan de slag. Heerlijk dagje zo.
Ik zit een beetje laag in de prooi, dus gaf ik de katten deze week een blik, met de gedachte dat ze vast zo gaan stinken van blik omdat ik het geef als ze ziek zijn. Niet dus. En ze kregen er diarree van.

Kai en Plien zijn weer okee, maar Jet stinkt nog steeds verschrikkelijk, dus als de keukenmannen weg zijn, ga ik toch maar een washandje over haar heen halen.

Blik is duidelijk alleen voor katten die te ziek zijn voor prooi en toch al naar ziek stinken.
Rare dag vandaag. Na een ontzettend rotgevoel en veel stress over de situatie waar we in zitten, toch weer verder gegaan met mogelijke oplossingen zoeken. En we zijn zowaar voor nu weer heel even gered *zucht van verlichting-smiley*

Nu om te ontstressen lekker met dochterlief een bordspelletje doen!  :)
Door Martine-Tom
fem fatale schreef: Ik zit een beetje laag in de prooi, dus gaf ik de katten deze week een blik, met de gedachte dat ze vast zo gaan stinken van blik omdat ik het geef als ze ziek zijn. Niet dus. En ze kregen er diarree van.

Kai en Plien zijn weer okee, maar Jet stinkt nog steeds verschrikkelijk, dus als de keukenmannen weg zijn, ga ik toch maar een washandje over haar heen halen.

Blik is duidelijk alleen voor katten die te ziek zijn voor prooi en toch al naar ziek stinken.
Blik werkt ook prima voor zeurende katten die het bezoek bewerken, en nu in de hoop dat het vrouwtje ook zo gek is blijven mekkeren bij hun bak vlees in de hoop dat dat op magische wijze veranderd in blikvoer  ::)
Ze houden het al een week vol  :-X
Kim_S schreef: Rare dag vandaag. Na een ontzettend rotgevoel en veel stress over de situatie waar we in zitten, toch weer verder gegaan met mogelijke oplossingen zoeken. En we zijn zowaar voor nu weer heel even gered *zucht van verlichting-smiley*

Nu om te ontstressen lekker met dochterlief een bordspelletje doen!  :)
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door