Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Truida
Hier, kop van Noord Holland, stralend weer. Volgens buienradar ong. 21 gr. volgens mij toch wel iets warmer.
Rocky is binnen gaan liggen en dat zegt wel iets, die ligt altijd te bakken in de zon.
Omdat ik op het ZZW zit heb ik het zonnescherm neer en de luxaflexen dicht anders is het in no time 25 gr in de kamer.
Helaas heeft voet van mijn parasol het net begeven  >:( en ben ik maar binnen gaan zitten.
Van mij mag dit weer nog wel een paar dagen zo blijven, heerlijk.
Door koekje
Ik weet niet precies hoe warm het hier buiten is, maar ik denk wel zeker 25 graden. Op de terugweg naar huis kon ik dus met zonder jas fietsen.
Door Nynke
hier schijnt de zon volop >:( >:(  ik weet wel dat het aan mij ligt, maar gatverdarrie wat heb ik toch een hekel aan dat vieze warme gevoel  :( >:(  en dan dat felle licht, bah !!!!!  :boo:
Door eelke
-Saskia- schreef: Wat voor weer was het vandaag? Ik heb het gemist.  ::)
Waar was je dan?

Nou hier eerst regen, daarna nog steeds bewolkt, en daarna deed de zon haar best, tot ze uiteindelijk helemaal doorbrak, en toen hadden we een blauwe lucht en was het heerlijk weer.
Door Pauline
Hier zon, zon, zon en nog eens zon. Wel een lekker windje, zodat het niet al te heet was. Hoewel de auto 41 graden aangaf toen hij een uurtje in de zon had gestaan.....
Door Jantina
Nynke schreef: hier schijnt de zon volop >:( >:(  ik weet wel dat het aan mij ligt, maar gatverdarrie wat heb ik toch een hekel aan dat vieze warme gevoel  :( >:(  en dan dat felle licht, bah !!!!!  :boo:
Ik begin jou steeds meer te snappen!!! Hopelijk vallen we morgen net in het regengebied!!!
Door Nynke
Jantina schreef: Ik begin jou steeds meer te snappen!!! Hopelijk vallen we morgen net in het regengebied!!!
Maar jij bent in speciale omstandigheden  :biggrin2: :biggrin2:  ik heb het altijd al  :P
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: Wat voor weer was het vandaag? Ik heb het gemist.  ::)
Niet veel gemist hoor, hier was het wel warm maar heel plakkerig "vies warm" zoals mijn buurman zei.
Door Pauline
Nynke schreef: Maar jij bent in speciale omstandigheden  :biggrin2: :biggrin2:  ik heb het altijd al :P
Wat? Speciale omstandigheden?  :P :biggrin2:
Door Nynke
Pauline schreef: Wat? Speciale omstandigheden?  :P :biggrin2:
Nee, ruzie met de zon  8)
Door eelke
-Saskia- schreef:
Euhhhh... Aan het werk.
Oowww....tot heel laat enzo?

Ik moest ook uitgerekend vandaag het meeste werken van de hele week :P wel 5 uur ;)
Door -Saskia-
eelke schreef: Oowww....tot heel laat enzo?

Ik moest ook uitgerekend vandaag het meeste werken van de hele week :P wel 5 uur ;)
Nah, het "mollenseizoen" zit er al weer aan te komen. Als ik opsta is het nog donker en als ik thuis kom kan ik nog net een rondje met de damesch in het zonnetje doen, eten geven en dan valt de schemer al weer in.  >:( Ik haat het mollenseizoen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door