Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik heb de verwarming maar weer aangezet, op wel 17 graden  :P straks pepernoten halen en chocomel, en dan hard denken 'jammer dat het niet vriest kunnen we niet schaatsen'  dan valt het al met al misschien nog wel mee buiten. Stel je voor dat alle regen van de afgelopen tijd sneeuw zou zijn geweest!  :D
Door zurca
Mieke, sterkte voor je schoonvader... hopelijk gaat het steeds een stukje beter!
Angelique  :bigarmhug:

Het is aardig wennen van 1 middag/avond werken per week naar 20 uur werken per week. Heb overal spierpijn en moet echt wennen aan een ander ritme. Hondjes moeten gewoon uit, boodschapjes moeten worden gedaan en ook het huishouden gaat niet uit zichzelf. Maar ik ben er wel erg blij mee!!
Door TMG1961
Dapper geweest en op fiets naar dorp gegaan. Bij bank langsgegaan en boodschappen centjes voor komende 4 weken uit de automaat getrokken. Daarna even langs winkel voor paar kleine dingetjes voor eten van vanavond.

Kreeg m'n eerste nieuwe 5 euro biljet vandaag in de handen. Dacht eerst dat de caissière me monopoly geld gegeven had  :biggrin2: Tis niet mijn smaak kwa biljet..vond en vind de oude gulden biljetten mooier.

Vervolgens nog even bij bakker langs voor 2 broden van gisteren..schade 2 hele euro voor 2 hele broden.
Door Nynke
Het hagelt hier  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  't moet toch niet gekker worden  8)

[quote="TMG1961"]
Vervolgens nog even bij bakker langs voor 2 broden van gisteren..schade 2 hele euro voor 2 hele broden.
[/quote] Slim !!  Meteen in de vriezer en je hebt lekker vers brood elke dag !!
Door TMG1961
[quote="Nynke"]
Het hagelt hier  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  't moet toch niet gekker worden  8)
Slim !!  Meteen in de vriezer en je hebt lekker vers brood elke dag !!
[/quote]

Ik ga 1 keer per week er heen voor brood. Gooi het inderdaad in vriezer en haal dan iedere dag half uurtje voor eten de benodigde aantal sneetjes uit vriezer. Vandaag had ie van die grote ronde zuurdesem broden.
Door Els&Flow
Flow moest naar de da voor de 12 weken enting en rabies ivm de naderende vakantie in Duitsland. Moest @#$% 100 euro afrekenen. :o :o En dan heeft ze nog niet eens consult gerekend.
Wat een geld.. :-X Ik hou mezelf maar voor dat we er nu 3 jaar vanaf zijn.
Door Nynke
Ik hoor net op de radio dat Georges Moustaki overleden is  :( :(  : maar het meest bekend van
Ik vond hem een prachtige stem hebben en ik was ook fan van Flairck dus ik vond hun samenwerking prachtig, ik wou dat ik mijn elpees over kon zetten op CD  :-\ :-\
Door Cathelijn
[quote="*Dorothea*"]
Leuk joh dat ie z'n neus mag gebruiken, volgens mij doe je een basset daar echt een groot plezier mee.
[/quote]
Zijn grootste beloning tijdens de les is het speuren zelf, dus ja, hij vind het wel een leuk spelletje. Als we moeten wachten tot de juf ver genoeg weg is, is hij alleen maar aan het piepen, blaffen en trekken om er achteraan te mogen. Ik heb niet gekeken hoe lang we nu per spoor lopen, maar gisteren hebben we er 2 (al best lange) gedaan tijdens de hele les van een uur en hij is van begin tot eind gemotiveerd  :D
Ilan zou elke week wel willen  :biggrin2:, wat zeg ik, elke dag!
Door Angelique
[quote="Els en Max"]
Flow moest naar de da voor de 12 weken enting en rabies ivm de naderende vakantie in Duitsland. Moest @#$% 100 euro afrekenen. :o :o En dan heeft ze nog niet eens consult gerekend.
Wat een geld.. :-X Ik hou mezelf maar voor dat we er nu 3 jaar vanaf zijn.
[/quote]

Dat kun je doen, maar dat is niet zo, je zult toch op 1 jaar nog een keer die dhp en rabies moeten halen (officieel dan)

Maar een belachelijk puist geld. Ik heb voor die 2 spuiten bij Kat...in 2 sessies bij elkaar nog niet zoveel betaald.
Door Els&Flow
Angelique schreef: Dat kun je doen, maar dat is niet zo, je zult toch op 1 jaar nog een keer die dhp en rabies moeten halen (officieel dan)

Maar een belachelijk puist geld. Ik heb voor die 2 spuiten bij Kat...in 2 sessies bij elkaar nog niet zoveel betaald.
Das mooi ships.. :-X
Door Angelique
Dian schreef:  
wist ook niet dat rabies op 1 jarige leeftijd herhaald moet worden. Er staat netjes in Laddy's  boekje 2016 :-\ :-[ :-X
Als dat er staat ga jij pas weer in 2016, maar volgens de regeltjes is het niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door