Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Kaela schreef: Alles voor het meisje!!! En dat zou ik hartstikke leuk vinden Ronald!

De telefoon kan het wel, de auto niet, dat draadloze opladen. Maar de auto wil vooral niet via de Bluetooth Apple CarPlay doen. Dus dan maar met een draadje, ik heb het geduld niet om dat uit te vogelen.
Voor zover ik weet gaat dan nooit via blauwe tanden. Altijd met snoer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kaela
hannabelgje schreef: zo 09 okt 2022, 22:05 Voor zover ik weet gaat dan nooit via blauwe tanden. Altijd met snoer.

Dat vind ik ook helemaal niet zo gek. Maar even een snoertje halen! Apple car play is zo handig in de auto!
Door hannabelgje
Kaela schreef: Dat vind ik ook helemaal niet zo gek. Maar even een snoertje halen! Apple car play is zo handig in de auto!
Ja ik heb nu android auto en super blij mee. En voordeel van snoertje is dat je telefoon ook niet leeg loopt.

Door CindyMayella
Heel veel gebeurd de laatste weken… Bepaalde beslissingen genomen (ex afscheidsbrief geschreven en heb echt letterlijk afstand genomen van hem)… Lekkage vanuit hier en dus 3 weken niet kunnen douchen, sinds gister is alles weer netjes, dus morgen weer eindelijk kunnen douchen (heb lieve buurman bij wie ik een keer heb gedouched tussendoor 😉)…. 1 kat helemaal gestressed door constant vreemden over de vloer (loodgieters enzo) en lawaai, dat ie diarree had en vaak overgaf…. Sinds vandag is dat helemaal weer in orde, gelukkig!!! Ben zelf ook weer helemaal relaxed :biggrin2: …..
Door smulpaap
Vandaag weer naar de HA geweest . Om uitslagen schildklier te bespreken . En daar zit nog niet veel verbetering in
Afgelopen tijd al drie keer geprikt en medicatie aangepast . Tsh blijft veel te laag . In Junie zat er verbetering in , maar de waardes zijn weer gedaald .ook een uitgebreid bloedonderzoek laten doen . Vit D was ook niet al te goed . Dus voorlopig D slikken . En eind Nov weer prikken . Ik ben vanaf 1999 patiënt, en was na verloop van tijd goed ingesteld .... als er geen verbetering komt dan naar de endocrinoloog
Door sam28
Ik ben een verschrikkelijke twijfelkont.

Mijn grote vriezer heb ik jaaaren geleden op MP gekocht en is dus niet energiezuinig te noemen. Ook staat ie sinds de dood van Ziva half leeg.
Ik heb sinds kort een vrij nieuwe koelkast van MP gehaald met 3 vriezerlades. Ik kom helaas wel tekort aan ruimte. Een minivriezer is te klein want maar 2 lades waarvan de onderste maar een halve is. Eigenlijk moet ik dus een tafelmodel. Na een beetje uitzoekwerk een nieuwe gevonden en de oude wordt afgevoerd. Maar toen moest ik 400€ afrekenen en twijfelde ik. Wat een geld!!!! Tis niet dat ik het niet heb maar jeetje.
Ik heb de afrekensite weg geklikt. ;D
Door Ronald
Ik had een koelkast die in zijn eentje de Amercentrale aan de gang kon houden. En ja... dat geld in één keer aftikken is even slikken. Maar elke maand poef de energierekening spekken loopt tegenwoordig ook hard op.
Tel tot 10, denk goed na of je het wilt en als je het dan wilt: doen!

Mijn regel is altijd als ik iets nieuws wil aanschaffen: heb ik het geld ervoor en heb ik het geld ervoor over. Als één van beide nee is, gaat het niet door. Als allebei ja is, doe ik het.
Door sam28
Ronald schreef: za 15 okt 2022, 11:46 Ik had een koelkast die in zijn eentje de Amercentrale aan de gang kon houden. En ja... dat geld in één keer aftikken is even slikken. Maar elke maand poef de energierekening spekken loopt tegenwoordig ook hard op.
Tel tot 10, denk goed na of je het wilt en als je het dan wilt: doen!

Mijn regel is altijd als ik iets nieuws wil aanschaffen: heb ik het geld ervoor en heb ik het geld ervoor over. Als één van beide nee is, gaat het niet door. Als allebei ja is, doe ik het.
Ik vrees inderdaad dat mijn vriezer de amercentrale ook aan de gang kan houden ;D Je hebt een punt over de energierekening, daar dacht ik zelf ook aan. Hoewel ik ruim onder het gemiddelde verbruik zit is het toch fijn als ik nog wat kan besparen.
vraag 1; heb ik het geld ervoor is Ja
vraag 2; heb ik het ervoor over is Geeeen idee.
Want is de vriezer wel groot genoeg enzenzenz. Twijfel de twijfel.
Door sam28
Mijn vriezer heeft de naam Ardo. Ik wilde ff kijken naar specificaties maar Ardo is tegenwoordig een diepvriesproducten merk ;D Je kunt nog wel op bepaalde sites onderdelen kopen maar niet meer de vriezer oid bekijken.
Door sam28
Kaela schreef: za 15 okt 2022, 12:19Goed gedaan!!
Hahaha ja. Ik hoop het. Nu maar eens de oude ontdooien, ze nemen m mee als ie klaar staat morgen. Het is een enorm ding dus ben blij dat ze m meenemen ;D Misschien kunnen ze m in het museum kwijt. :biggrin2:
Door Ronald
eelke schreef: za 15 okt 2022, 12:25 Ha, ik zit in een zelfde, al wekenlange fase, maar dan met het onderwerp koelkast :biggrin2:
Dochterlief ging ooit voor een koelkast. Student, dus weinig te besteden. Maar koelkastwinkelmeneer zei eerlijk: "Niet doen. Hier ga je spijt van krijgen. Dan kun je beter nog even doorsparen of papa lief aankijken". En hij had gelijk.

Dus: ga niet voor de allergoedkoopste (natuurlijk ook niet de allerduurste, tenzij je geld teveel hebt). Maar koop wat goed voelt en waar je wat aan hebt. En als dat dan wat duurder is dan je in eerste instantie voor ogen had, dan moet je òf je verwachtingen bijstellen, òf je budget...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door