Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Riek
Mooie foto's.
Ik vind die bulten op de rug van kikkers altijd zo apart.
Net of hij opgetrokken poten onder z'n velletje heeft.
Door Ulrike
Foto van Bass die ik gestuurd heb naar de bemiddelende stichting. Hij heeft zo'n mooie ogen, ons lieve ventje  :smitten: :smitten:.

Afbeelding.

Hihi ik zie nu dat ik deze foto ook hier bij mijn profiel heb staan  ::).
Door Ulrike
Dan nog maar een andere foto. Ons viertal een poosje geleden  :smitten:. Waar zouden ze toch naar kijken  ::).

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ulrike op zo 28 sep 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
Ooooh die Joep  :smitten: :smitten: :smitten:

Ik ben verwend vandaag! Met een vogel en vlinderhuisje. Waar geen vogel of vlinder in gaat wonen vrees is, maar mooi zijn ze!

Afbeelding

En Oscar is uiteraard weer heel logisch bezig:

Afbeelding
Door eelke
Thessa en Shanti schreef: Ach wat een lief schoothondje.  :-*  ;D
Bij mij wil ie niet meer liggen want ik heb m twee keer uit de bank laten vallen. Hij keek wel heel grappig hopeloos tijdens het vallen.  :biggrin2:
Door joel
Ulrike schreef: Foto van Bass die ik gestuurd heb naar de bemiddelende stichting. Hij heeft zo'n mooie ogen, ons lieve ventje  :smitten: :smitten:.

Afbeelding.

Hihi ik zie nu dat ik deze foto ook hier bij mijn profiel heb staan  ::).

O zeker mooie foto!!
Kaela schreef: Ooooh die Joep  :smitten: :smitten: :smitten:

Ik ben verwend vandaag! Met een vogel en vlinderhuisje. Waar geen vogel of vlinder in gaat wonen vrees is, maar mooi zijn ze!

Afbeelding

:smitten: dat zijn de mooiste voor mama, die vogels gaan zelf maar bouwen  ;D ;D

Ik ben vandaag met een vriendin naar de windhondendag geweest in Oss bij de Geffense plassen, superleuk!!
Afbeelding

Hier rent Qadir (links) met zn vriendin, om t hardste, zo heerlijk daar, alles was afgezet en zoveel windhonden  :)
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door