Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:06 Fijn dat je een LG hebt die daar zo in staat! Hopelijk is weer wat werken ook fijn!Net ook gebeld door de arbo en die waren nog begripsvoller. Het hele idee dat ik in ieder geval drie keer per week een uurtje of wat wil werken vond ze eigenlijk al te enthousiast. Denk alsjeblieft heel goed om jezelf. Ga ik zeker doen, want des te sneller en beter en vooral langduriger kan ik ook weer van waarde zijn voor mijn werkgever.
Kaela schreef: ↑vr 07 okt 2022, 15:35 Ik ben gewoon in een echt café geweest! Het Douwe Egberts café! Kind naar de opvang en werklaptop nog in afwachting van ict. Dan maar eens voor het eerst sinds de bevalling even samen er tussenuit. Lekker warme choco en een taartje gehad.Oh, maar dat is fijn zeg! Dit soort kwaliteitsmomentjes lijken heel erg gewoon, maar, zeker bij verse papa's en mama's, zijn ze best bijzonder. Geniet er maar fijn van!
Was een heerlijk uitstapje. Weer even onder de mensen, even niet om flesjes en slaapjes denken. En even weer als vanouds samen. Dat is er ook gewoon nog!
Kaela schreef: ↑za 08 okt 2022, 17:43 Het is een hele gave bak! En hij rijdt verrukkelijk! De cruise control gaat me echt helpen de komende tijd en daarna gewoon super fijn zijn! Nina heeft hem ook goedgekeurd, ze viel tijdens ons eerste ritje lekker in slaap.Wat fijn Karin! Ik kom hem gauw eens bewonderen
Maar we moeten toch iets zeuren, de usb is nu usb c. Moet ik gewoon een heel nieuw kabeltje voor mijn telefoon kopen
![]()
![]()
Ronald schreef: ↑zo 09 okt 2022, 13:32 Wat fijn Karin! Ik kom hem gauw eens bewonderenAlles voor het meisje!!! En dat zou ik hartstikke leuk vinden Ronald!Fijn ook dat de auto is goedgekeurd door Nina. Het is wel een duur slaapplekje, maar ja... alles voor de dochter!
Heb jij nog USB? Niet eens draadloos opladen? Tsssss.... dat is zóóóó 2022!![]()