Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kira schreef:Nog een week wachten en dan hebben we gezinsuitbreidingZo spannend, kan niet wachten!!
koekje schreef:Vanochtend vroeg heeft Sien een muis gevangen! Sien is 11 en nogal stads. Ik was nog even kruiken aan het vullen voor mn jongste kuikentjes en hoorde een gek geluid buiten. Ik deed de keukendeur open en Sien sjeesde naar binnen. Die maakte nog steeds binnensmonds het gekke geluid. Ze had een muisje in haar mond en kon daardoor niet voluit loeien*knappe Sien, zelf een![]()
De eerste keer dat Sien bewust een mis heeft gevangen. Ik heb hem buiten niet meer gevonden, dus ik denk dat ze de muis zelfs heeft opgegeten.
*trotse moeder*
Siberienne schreef:IMG_9965.JPG
Nieuwe beker gekocht! Ik had er ooit 1 in de VS gekocht met deze tekst maar die was kapot gevallen. Heb 'm nu weer!
Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijnVan harte gefeliciteerd Kim_S en meneer_S en nog heel veel gelukkige jaren samen gewenst!
Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijnGefeliciteerd!!!!
koekje schreef:De jongste kuikentjes hebben zich in een melk-coma gedronken en het oudste kuikentje is met oma de Ah aan het leegkopen. Rust!Klinkt goed
Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn10 jaar en 1 dag! Gefeliciteerd Kom en Meneer_S