Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
koekje schreef:Vanochtend vroeg heeft Sien een muis gevangen! Sien is 11 en nogal stads. Ik was nog even kruiken aan het vullen voor mn jongste kuikentjes en hoorde een gek geluid buiten. Ik deed de keukendeur open en Sien sjeesde naar binnen. Die maakte nog steeds binnensmonds het gekke geluid. Ze had een muisje in haar mond en kon daardoor niet voluit loeien ;D
De eerste keer dat Sien bewust een mis heeft gevangen. Ik heb hem buiten niet meer gevonden, dus ik denk dat ze de muis zelfs heeft opgegeten.
*trotse moeder*
*knappe Sien, zelf een :mouse1: gevangen*
O jaaaa, dat ken ik nog van Pippo :D Er slingerde hier een afgedankte knuffel van dochterlief in de hoop dat er een hond mee ging spelen maar toen ging Pippo op Zebra jagen ;D Dat geluid ;D ;D ;D En ja hoor, dan kwam ze aan lopen met Zebra in haar bek 'zelf gevangen mama' :D

Ik kreeg vanochtend een 'kopje' van Gabi toen ik beneden kwam. Lief hoor, zo'n soort 'veeg' langs je been ;D :smitten:
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:IMG_9965.JPG
Nieuwe beker gekocht! Ik had er ooit 1 in de VS gekocht met deze tekst maar die was kapot gevallen. Heb 'm nu weer!
;D ;D ;D
Zo'n beker zou ook wat voor hier zijn :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Geluksmomentje is vooral van Harry; voor het eerst een gedroogde koeienoor gekregen, wat heeft Harry gesmuld (hoorbaar ook haha) geluksmomentje van mij is dan te zien hoe hij van dat oor geniet, en elke keer even naar mij kijkt alsof hij zegt ; oh mam, zo lekker!
Door Charlie Angel
Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn :smitten:
Van harte gefeliciteerd Kim_S en meneer_S en nog heel veel gelukkige jaren samen gewenst! Afbeelding
En geniet van de taart!Afbeelding
Door jasmijn
Gefeliciteerd kim m, dat de taart je mogen smaken :flowers:

Mijn geluks momentje is een beetje raar.

Ik mocht elza niet terug pakken, ze wou bij papa blijven :o
Als ik haar vast paktje ging ze mopperen en zich vast klemmen aan papa, papa helemaal in de zevend hemel :smitten:
Dit was de eerste keer dat ze dat bij hem deed, zo lief :smitten: :smitten:

Dit doet ze ook soms bij oma, dan mag oma haar niet weer neer zetten en wilt ze niet terug naar mama ::)
Door Lizzy
koekje schreef:De jongste kuikentjes hebben zich in een melk-coma gedronken en het oudste kuikentje is met oma de Ah aan het leegkopen. Rust!
Klinkt goed :-*

Hoe is het met je Koekje?
Door Lizzy
Kim_S schreef:Zweedse Daim-taart ter ere van het feit dat Meneer_S en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn :smitten:
10 jaar en 1 dag! Gefeliciteerd Kom en Meneer_S :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door