Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
dinky89 schreef:Haha, zo waren wij gisteren verkocht dus in november komen hier weer viervoeters in huis :)
Oehhhh spannend! Vertel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Siberienne schreef: za 01 okt 2022, 11:54 Ze is zo leuk. Ben helemaal fliefd. Meneer zegt nee >:(. (Ik zou er overigens ook geen 1500 euro voor betalen. Dat heeft zij voor de pup betaald en wil ze nu ook hebben. Zucht….)
Echt!
Alle voordelen willen maar geen last, verantwoordelijkheid of kosten. Spijtig dat er geen aan en uit knop aan zit zeker, zodat je het kan aanzetten wanneer het jou uitkomt. >:(
Spijtig genoeg komt dat soort gedrag nog best vaak voor bij katten. :-\
dinky89 schreef:Ik heb er even eigen topic voor aangemaakt hier in de bar 'gezinsuitbreiding'. Uiteraard inclusief foto's :biggrin2:
Ik ga meteen kijken. :D
Viervoeters... Dus meer dan eentje dan? :biggrin2:
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef: za 01 okt 2022, 17:04 Echt!
Alle voordelen willen maar geen last, verantwoordelijkheid of kosten. Spijtig dat er geen aan en uit knop aan zit zeker, zodat je het kan aanzetten wanneer het jou uitkomt. >:(
Spijtig genoeg komt dat soort gedrag nog best vaak voor bij katten. :-\
Katten is hier helemaal erg. Veel Noren hebben een hytte, zo’n weekend / vakantie huis. En dat vrij houden van muizen is weleens lastig. In corona tijd namen veel Noren een kat voor in de hytte. Heel wat mensen waren daar veel, hadden er thuiskantoor enzo. Toen kwam het gewone leven weer - maar veel katten werden gewoon verlaten met het idee ‘een kat red zichzelf wel in de natuur’. Wat natuurlijk slecht is zowel voor de natuur als voor de katten 😢😢 asiels en opvang hier zijn overstroomd. Zo triest.
Door dinky89
Pfff vreselijk dat ze die katten dan nu los laten lopen in de natuur :-X Inderdaad sneu voor de katten en het natuurlijk evenwicht in de natuur :-\

@PoP: ja, inderdaad twee want een kitten neem je niet alleen in huis :biggrin2:
Door pearlsofpassion
OMG. :o :'( :'(
dinky89 schreef:
@PoP: ja, inderdaad twee want een kitten neem je niet alleen in huis :biggrin2:
Ja, braaf.. :biggrin2:
Maar ik wist toen natuurlijk nog niet dat je voor kittens ging. ;)
Door Kaela
Mijn nieuwe werkplek is zo goed als klaar, de planning is rond, de oppas en opvang geregeld, mijn gedeeltelijke ziekmelding helaas alweer gedaan en de wekker is gezet. Morgen begint een soort van het normale leven weer. Bizar hoe snel 4 hele maanden verlof voorbij vliegen.

Ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan, maar tegelijkertijd is het compleet overweldigend. Dat is het voor elke nieuwe ouder, dat besef ik me. Maar de beperkingen van mijn bekken en de allergie van Nina geven er wel een extra dimensie aan. Ik vind het zo spannend hoe het zal gaan.

Waar ik het meeste zin in heb, is om weer wat tijd bij de vogels door te gaan brengen. Die heb ik de afgelopen drie maanden weinig gezien en ik heb ze wel gemist. Heel gek, want ik ben alleen maar thuis geweest, maar met de focus totaal ergens anders. Vanaf morgen lekker weer wat meer aandacht voor mijn lieve schatten!
Door Kaela
dinky89 schreef: zo 02 okt 2022, 19:54 Succes met het vinden van het nieuwe ritme nu je weer aan het werk gaat Kaela :)
Dank je! De eerste werkdag zit er alweer op. Ik moest onverwachts naar kantoor vanwege wachtwoorden, maar daar trof ik ook mijn nieuwe leidinggevende. Konden we mooi even een bakje koffie doen en alles bespreken. Want het is best raar om je gelijk ziek te melden bij iemand die je niet kent.
Alles moet nog via de officiële kanalen, maar zijn insteek is gezondheid eerst en fijn als je dan doet wat kan. Dat is een hele opluchting, want het is altijd maar afwachten hoe een leidinggevende erin staat.

Nu maar lekker op de bank, want naar kantoor gaan was wel weer meer dan genoeg voor vanmorgen. Nina wil zo na een lange wandeling met papa en een fles ook wel lekker koezen bij mama. Samen in de rust.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door