Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Haha, zo waren wij gisteren verkocht dus in november komen hier weer viervoeters in huisOehhhh spannend! Vertel!
Siberienne schreef: ↑za 01 okt 2022, 11:54 Ze is zo leuk. Ben helemaal fliefd. Meneer zegt neeEcht!. (Ik zou er overigens ook geen 1500 euro voor betalen. Dat heeft zij voor de pup betaald en wil ze nu ook hebben. Zucht….)
dinky89 schreef:Ik heb er even eigen topic voor aangemaakt hier in de bar 'gezinsuitbreiding'. Uiteraard inclusief foto'sIk ga meteen kijken.
pearlsofpassion schreef: ↑za 01 okt 2022, 17:04 Echt!Katten is hier helemaal erg. Veel Noren hebben een hytte, zo’n weekend / vakantie huis. En dat vrij houden van muizen is weleens lastig. In corona tijd namen veel Noren een kat voor in de hytte. Heel wat mensen waren daar veel, hadden er thuiskantoor enzo. Toen kwam het gewone leven weer - maar veel katten werden gewoon verlaten met het idee ‘een kat red zichzelf wel in de natuur’. Wat natuurlijk slecht is zowel voor de natuur als voor de katten
Alle voordelen willen maar geen last, verantwoordelijkheid of kosten. Spijtig dat er geen aan en uit knop aan zit zeker, zodat je het kan aanzetten wanneer het jou uitkomt.
Spijtig genoeg komt dat soort gedrag nog best vaak voor bij katten.![]()
dinky89 schreef:Ja, braaf..
@PoP: ja, inderdaad twee want een kitten neem je niet alleen in huis
Siberienne schreef: ↑za 01 okt 2022, 13:17 Dank je, nu ben ik helemaal verkocht. Puppies.Graag gedaan hoor![]()
![]()
![]()
dinky89 schreef: ↑zo 02 okt 2022, 19:54 Succes met het vinden van het nieuwe ritme nu je weer aan het werk gaat KaelaDank je! De eerste werkdag zit er alweer op. Ik moest onverwachts naar kantoor vanwege wachtwoorden, maar daar trof ik ook mijn nieuwe leidinggevende. Konden we mooi even een bakje koffie doen en alles bespreken. Want het is best raar om je gelijk ziek te melden bij iemand die je niet kent.![]()