Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
eelke schreef: Mooi foto Aprilsnow, straalt rust uit.
Thanks :) vond dat ook en dat met ons hypertje maakt het helemaal mooi voor mij.... het zit er wel in, is soms alleen beetje verstopt ;)
Door Shanti en co
Mooie foto Aprilsnow!

Mijn foto van de dag. Samen met mijn vader en de honden naar de hei in Heerde geweest, de zon was aan het ondergaan en dan wordt fotograferen een uitdaging met mijn camera (ISO kan niet zo hoog) maar dat is nog best goed gelukt vanavond volgens mij. :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Spikkelneus
Onze waternimf had een plan. Ze was al een paar dagen met de voorbereidingen bezig, namelijk de plantenbakken uit de vijver halen. Wij hebben ze nog een paar keer terug gezet, maar uiteindelijk waren de planten dusdanig gemolesteerd dat dat geen zin meer had, dus exit plastic bakken in het water.
En dan heb je dus ruimte gemaakt om te liggen!

Slimme hond he?
Lekker afkoelen na het rennen door de tuin met je broertjes.
Heel goed uitgedacht en uitgevoerd van Milou; ik ben er gek op als ze hun hersenen gebruiken. Zelf nadenken rules!

Afbeelding

Afbeelding
Door Siberienne
Afbeelding

Dat in de vijver afkoelplekje snappen die van mij niet (Shad ligt te wachten tot ik zijn kikker-speel voor hem uit de vijver vis)

Misschien moeten we er eens plantenbakken in gaan zetten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door