Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hoe kan dat nou? Je kan daar toch alleen links of rechts?

Joep was heel, heel, heel, heel vervelend met lopen. Hij had iets geroken waar hij heen wilde, waardoor hij steeds ineens rechtsomkeert maakte om terug te rennen. Nou doet mijn schouder zeer >:( was echt niet te doen. Hij heeft na 3 keer de rest van de wandeling naast mij moeten lopen.
Door Inge en Bono
koekje schreef:ah nee, dat is poep!
Heel erg poep inderdaad :-\ En natuurlijk was de foon ook nog leeg, dus kon alleen nog maar lopen. Met 10l water in de laarzen, want ik had ook nog een inschattingsfoutje gemaakt. Pompiedom.... ::)
eelke schreef:Hoe kan dat nou? Je kan daar toch alleen links of rechts?
Ja, maar als je rechts gaat terwijl je links moet, ben je 2,5 uur aan de wandel ipv 1,5 uur :-X Iets met geen richtingsgevoel >:( Pummeke heeft wél richtingsgevoel, maar ik dacht gelijk te hebben.... big mistake.... ::)
Door Inge en Bono
eelke schreef:
Joep was heel, heel, heel, heel vervelend met lopen. Hij had iets geroken waar hij heen wilde, waardoor hij steeds ineens rechtsomkeert maakte om terug te rennen. Nou doet mijn schouder zeer >:( was echt niet te doen. Hij heeft na 3 keer de rest van de wandeling naast mij moeten lopen.
Foei Joep, beetje naar vrouwtje luisteren (al klinkt dat heel gek na mijn vorige post :-[ )
Door eelke
Inge en Bono schreef:Heel erg poep inderdaad :-\ En natuurlijk was de foon ook nog leeg, dus kon alleen nog maar lopen. Met 10l water in de laarzen, want ik had ook nog een inschattingsfoutje gemaakt. Pompiedom.... ::)

Ja, maar als je rechts gaat terwijl je links moet, ben je 2,5 uur aan de wandel ipv 1,5 uur :-X Iets met geen richtingsgevoel >:( Pummeke heeft wél richtingsgevoel, maar ik dacht gelijk te hebben.... big mistake.... ::)
Ohhw je kan er een rondje lopen? Ik loop op het strand eigenlijk altijd heen en weer...
Door koekje
Nou Inge, als ik het zo hoor, zou ik niet meer naar het strand gaan. Wie weet wat er de volgende keer gebeurt. Misschien is het bos een beter idee, Pum houdt vast ook wel van bomen en blaadjes. Zakje steentjes (doe maar bakstenen) mee en om de meter 1 wegleggen. Als je klaar bent met wandelen, gewoon de steentjes weer volgen. Ervaring heeft geleerd dat stukjes brood geen succes zijn.
Door Inge en Bono
koekje schreef:Nou Inge, als ik het zo hoor, zou ik niet meer naar het strand gaan. Wie weet wat er de volgende keer gebeurt. Misschien is het bos een beter idee, Pum houdt vast ook wel van bomen en blaadjes. Zakje steentjes (doe maar bakstenen) mee en om de meter 1 wegleggen. Als je klaar bent met wandelen, gewoon de steentjes weer volgen. Ervaring heeft geleerd dat stukjes brood geen succes zijn.
;D ;D ;D
ik denk dat Pummeke het voor een paar dagen meer dan 100% met je eens is :biggrin2:
*gaat wat bakstenen sprokkelen* Pum is ook dol op bomen en blaadjes Afbeelding
Door Els&Flow
Inge en Bono schreef:Ik was de weg kwijt op het strand. En daarna ook het frontje van mijn autoradio en m'n pinpas :-\
Verloren of gejat? Waar was dat?
Door Inge en Bono
Verloren; dat weet ik voor 99,99% zeker.

Waar? niet 100% zeker maar ik vermoed sterk ergens bij strandopgang 2, toen ik die eindelijk :-[ ::) :biggrin2: , teruggevonden had en Pummeke knuffelde omdat we nou echt écht bijna bij de auto waren ;)
Door Els&Flow
Inge en Bono schreef:Verloren; dat weet ik voor 99,99% zeker.

Waar? niet 100% zeker maar ik vermoed sterk ergens bij strandopgang 2, toen ik die eindelijk :-[ ::) :biggrin2: , teruggevonden had en Pummeke knuffelde omdat we nou echt écht bijna bij de auto waren ;)
We zullen oren en ogen open houden voor je. :) Zwaar balen dat je dat verloren bent.
Door Inge en Bono
Lief! Dank je wel :-*

De pas is geblokkeerd. En het frontje is van een autoradio uit het jaar kruik, dus daar wordt niemand blij van, behalve ik, want ik zing als een kraai mee ;)
Door - pien -
cj schreef:Ik was m 2 dagen kwijt, bleek dat er een jurawinkel bij mij om de hoek zit. Ook nog gratis thuisgebracht.
Bij mij bleken de maalschijven kapot te zijn, gaf bonen vullen aan, terwijl die er in zaten.
Had nog nooit een servicebeurt gedaan en volgens de monteur is dat echt niet nodig. Dit omdat de maximale rekening altijd 150 euro is, inclusief vervangen onderdelen. Jura vraagt 150 voor een servicebeurt.
Het ligt er aan hoe oud je Jura is en welk type het is.
https://nl.jura.com/-/media/netherlands ... .pdf?la=nl
Ik was rond de 200€ kwijt voor een Jura rond de 6 jaar. En dan heb ik weer een jaar garantie op deze beurt.
Door Pauline
Grrrr zou ik eigenlijk 26 september al geopereerd zijn (maar die is op mijn verzoek verschoven), nu wordt het dus 21 december. En als toetje mag ik dus donderdag een 24-uurs HRM (hoge resolutie manometrie) laten doen. Dat is allemaal niet zo erg, maar eigenlijk mocht ik 14 dagen geen maagzuurremmers nemen. Nou... dat is 2 dagen gelukt en toen kwam mijn voedsel iedere keer via mijn neus naar buiten. Niet de bedoeling. Dus in overleg met Amersfoort besloten om maar 3 dagen van tevoren te stoppen en als dat echt niet wil gewoon doorslikken. Dus vandaag geen maagzuurremmer meer, nou.... ik heb het de hele dag al zwaar met mijn hart (lees maag, die geeft hetzelfde soort klachten), wat een $(*^*&(&* gevoel. Als het morgen nog zo is, neem ik er toch gewoon weer één. Dan maar zonder stoppen meten.
Door cj
- pien - schreef:Het ligt er aan hoe oud je Jura is en welk type het is.
https://nl.jura.com/-/media/netherlands ... .pdf?la=nl
Ik was rond de 200€ kwijt voor een Jura rond de 6 jaar. En dan heb ik weer een jaar garantie op deze beurt.
He Pien wat vreemd. Ik had een heel andere lijst. De mijne is ook 6 jaar oud, heb een Ena....nog wat (moet ik kijken). In de winkel vertelden zen het 150 euro (149) verhaal. En idd jaar garantie op alles.
Saskia
Door eelke
Pauline schreef:Grrrr zou ik eigenlijk 26 september al geopereerd zijn (maar die is op mijn verzoek verschoven), nu wordt het dus 21 december. En als toetje mag ik dus donderdag een 24-uurs HRM (hoge resolutie manometrie) laten doen. Dat is allemaal niet zo erg, maar eigenlijk mocht ik 14 dagen geen maagzuurremmers nemen. Nou... dat is 2 dagen gelukt en toen kwam mijn voedsel iedere keer via mijn neus naar buiten. Niet de bedoeling. Dus in overleg met Amersfoort besloten om maar 3 dagen van tevoren te stoppen en als dat echt niet wil gewoon doorslikken. Dus vandaag geen maagzuurremmer meer, nou.... ik heb het de hele dag al zwaar met mijn hart (lees maag, die geeft hetzelfde soort klachten), wat een $(*^*&(&* gevoel. Als het morgen nog zo is, neem ik er toch gewoon weer één. Dan maar zonder stoppen meten.
Okugest doet echt 0,0 niks?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door