Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Bureau staat in elkaar :cool:
En dat zonder gemopper van meneer, lang leve de ikea :D
Leen bakker was drama met dingetjes die niet in gaten pasten, ikea past altijd :biggrin2:
Door hannabelgje
Met hulp van Erna melk in de puppies gekregen van farmfood en hopelijk gaan we ze er daarmee doorkrijgen. Wat zijn barfplaatsmensen toch geweldig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
kira schreef:Oh dat is mooi. Blijven jullie bijvoeren? Kan best zijn moeder geeft niet zulke voedzame melk. Of niet genoeg voor acht puppen.
Ze krijgen nu overdag iedere 4-5 uur een flesje en tussendoor en 's nachts drinken ze bij mama. Mama eet inmiddels weer. Ondertussen zijn er nog 5 pups, geen 8 meer. Er is genoeg melk, maar waarschijnlijk is de voedingswaarde ervan niet voldoende omdat mams niet goed at.

Door kira
hannabelgje schreef:Ze krijgen nu overdag iedere 4-5 uur een flesje en tussendoor en 's nachts drinken ze bij mama. Mama eet inmiddels weer. Ondertussen zijn er nog 5 pups, geen 8 meer. Er is genoeg melk, maar waarschijnlijk is de voedingswaarde ervan niet voldoende omdat mams niet goed at.

Oh wat jammer drie pupjes weg. Hoop deze vijf halen het.
Door constance.blokzijl
Robian schreef:Bonuskind wil op kickboksen maar wel samen met mij..
Dus het lijkt erop dat dit oude vel op kick boksen gaat ;D ;D ;D

Dat is zo leuk! Zwaar Afbeelding maar echt zo enorm leuk! Ik doe dit nu 10 weken met collega's en echt serieus goed voor de conditie. Ik ben niet dik, had maatje 40 met 180, en qua kilo's ben ik nu zwaarder dan 10 weken terug maar zit inmiddels op maatje 38. En mijn broeken die ik tot een paar jaar terug aan kon pas ik een aantal weer en een paar (de fijnsten natuurlijk) nog net niet...
En mijn neefje van 7 die ik van het voorjaar nog amper van de grond kreeg tilde ik gister zonder moeite de lucht in Afbeelding

Dus doen! Zo de moeite waard! Bovendien zijn de lessen altijd leuk qua afwisseling, hef is niet alleen slaan en trappen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door