Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
eelke schreef: Afbeelding

Ben benieuwd of jullie m zien...Gijs heeft nieuwe kwijllapjes gekregen!
Heeft ie eerst met een roze lampekap gelopen, is ie daar eindelijk vanaf krijgt ie een slab om van het formaat ... uh ... formaat Gijs. :biggrin2:
En jij noemt het een kwijllap, maar volgens mij is het een slab en zit Gijs te wachten op eten. ;)
Door Gizmo
Nog een foto van de dag van gisteren... Toen een dagje naar het Noordzee strand geweest.
Echt genieten om je hondje zoveel plezier te zien hebben. Vooral het onbeperkt kuilen kunnen graven viel in de smaak!  :biggrin2:

Afbeelding
Door Ike
-Saskia- schreef: :) knappe Gijs! Slabjes zijn de baas!

Eigen handdoeken op het strand ook.

Afbeelding
Wat een luxe.......hebben ze ook al handdoeken service op t strand? :biggrin2:
Kus op je mooie grijze snoet  :-*
Door Cathelijn
Muppeteer schreef: Afbeelding

Sfeerplaatje in ochtendzon!
Hele mooie foto! Zoiets had ik ook wel willen maken maar het is hier dik bewolkt en donker.
Door joel
Muppeteer schreef: Afbeelding

Sfeerplaatje in ochtendzon!
Goedemorgen! ! Heerlijk!
Ik ben onderweg naar mn werk ( hoe was dat ook alweer, werkpaarden en sierpaarden?  ;D)
Door Gonnie
Gewoon om dat het mijn mannen zijn (en omdat ik de nieuwe sd card moest uitproberen  ;D)
Afbeelding
Bruut (alweer 3 jaar)  :smitten:

Afbeelding
Storm doet zijn naam echt eer aan en wordt eind van de maand 1 jaar  :mbounce:
Door Hope
Muppeteer schreef: :biggrin2: Ik heb al geïnformeerd naar de canvas-mogelijkheden!
Ja groot gelijk!
Dit is echt zo'n plaatje dat je niet geschoten krijgt als je daar je best op doet, dat moet gewoon ineens ontstaan. Het is zo prachtig, die tevreden, zelfstandige houding van je hond met dat mooie zonnetje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door