Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3439240
Ohw wat een heerlijke leeftijd Sam ;D Leeftijd dat ze veel vragen stellen, al van alles weten maar nog totaal geen blad voor de mond hebben :biggrin2:
Wel fijn dat je vast bent gewaarschuwd en je het vooruitzicht hebt dat je ze maar een halfuurtje ziet en daarna weer tijd samen hebt met je date alleen :biggrin2:
En ondanks dat ze niet te snel wil, zegt het veel dat ze je voorstelt aan de kinderen :cool:

@hannabelgje: Alvast heel veel plezier met je logeerpartij :D
Door hannabelgje
#3439243
Lizzy schreef: Leuk leuk leuk!!!

Is hij ook een beetje een hondenman?
Ik heb het idee dat hij mij gebruikt om Zoë te zien Afbeelding
Ik weet niet of hij echt een hondenman os maar hij vindt Zoë leuk en zij vindt hem ook leuk. Vanavond gaat ze weer mee op bezoek. Komend weekend gaat ze naar mijn ouders. Eerste keer logeren doe ik ff zonder haar. Daarna zien we wel weer verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3439261
hannabelgje schreef: do 03 feb 2022, 10:59 Ik heb het idee dat hij mij gebruikt om Zoë te zien Afbeelding
Ik weet niet of hij echt een hondenman os maar hij vindt Zoë leuk en zij vindt hem ook leuk. Vanavond gaat ze weer mee op bezoek. Komend weekend gaat ze naar mijn ouders. Eerste keer logeren doe ik ff zonder haar. Daarna zien we wel weer verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ah! Kijk! Dat is goed! Mijn moeder vertelde haar net dat haar voormalige dansjuffrouw 6 honden en 2 katten heeft herplaatst voor haar nieuwe liefde. Want haar nieuwe vlam houdt niet van huisdieren. Ik snap daar he-le-maal niks van.
Door hannabelgje
#3439264
Lizzy schreef: Ah! Kijk! Dat is goed! Mijn moeder vertelde haar net dat haar voormalige dansjuffrouw 6 honden en 2 katten heeft herplaatst voor haar nieuwe liefde. Want haar nieuwe vlam houdt niet van huisdieren. Ik snap daar he-le-maal niks van.
Ik vraag hem ook niet om zijn kinderen te herplaatsen. Ik begrijp dat zijn kinderen voor hem belangrijk zijn, maar hij begrijpt ook heel goed dat mijn beesten voor mij belangrijk zijn. Hij kwam zelf met de optie dat ik Zoë gewoon mee moet nemen. Zijn vrienden nemen ook altijd hun honden mee en ze mogen op de bank en alles van hem. Daar doet hij totaal niet moeilijk over. Het bed moeten we nog ff kijken lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3439265
hannabelgje schreef: do 03 feb 2022, 16:09 Ik vraag hem ook niet om zijn kinderen te herplaatsen. Ik begrijp dat zijn kinderen voor hem belangrijk zijn, maar hij begrijpt ook heel goed dat mijn beesten voor mij belangrijk zijn. Hij kwam zelf met de optie dat ik Zoë gewoon mee moet nemen. Zijn vrienden nemen ook altijd hun honden mee en ze mogen op de bank en alles van hem. Daar doet hij totaal niet moeilijk over. Het bed moeten we nog ff kijken lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Zo is het!

Maar fijn dat hij je diertjes gewoon leuk vindt :-* (in bed is hier al 35 jaar een no no maar verder is ie wel lief :biggrin2: ).
Door hannabelgje
#3439375
Gisteren wilde hij me graag zien maar ik zou die avond bij mijn ouders zijn. Ik zei dus tja als je me wil zien moet je daarheen. Dat deed hij dus. Goedgekeurd door mijn ouders lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3439477
Sinds gistermiddag bij hem geweest en nu net weer thuis. Zoë wel een beetje gemist, maar de rust was toch ook wel lekker. Was een heerlijk weekend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3439528
hannabelgje schreef: zo 06 feb 2022, 22:17 Sinds gistermiddag bij hem geweest en nu net weer thuis. Zoë wel een beetje gemist, maar de rust was toch ook wel lekker. Was een heerlijk weekend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Klinkt goeeeeeeeeeehoed :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door