Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef:Mn nieuwe speeltje is net gebracht:
Angelique schreef:Wat een mooie Kenwood![]()
Match goed met je pepermolen
eelke schreef:Aaaaah wat veul!!!
Ik moest contant geld voor de barf-kippen hebben. Pinnen is altijd zo stom hier want drukke pleintjes en dus ingewikkeld met de auto... portemonnee leeg... na een half uur dubben over bij welk pleintje ik dan zou pinnen, bedacht ik me dat ik mn tasje nog ff kon checken, en jaa hoor! Briefgeld!Cashing!
Dus toen hoefde ik alleen maar met de gupjes naar de slachterij te rijden, door de polder. Aldaar kreeg ik zeker 2 kilo extra, en kregen de gupjes ook nog eens gezellig aandacht.
Nu de kip verdelen, maar dat hoort hier niet echt. Of ik moet zo merken dat de diepvrieszakken op zijn en ik uit overmacht de kip wel zo in de vriezer moet gooien
Angelique schreef:Als je dan klaar bent met die kip heb je weer het geluksmoment dat je klaar bent, dat de schone guppen weer eten hebben enz. Dus ach, laat maar hier staanJa duhhh als wannabe-mod kán ik het ook niet verplaatsen he!
Kim_S schreef:Ultiem geluksmoment: mijn hond heeft ballenEn ingedaald ook nog es? Hier hebben ze ook ballen hoor. Maar ik weet niet, ik kan me niet herinneren dat ik daar ook echt gelukkig van werd. Als ik vanuit mijn hoekje met benen op de bank lig, en Gijs staat met zijn voorpoten op de bank naar de andere baas in de andere hoek vd bank te loeren, dan hangen 'ze' op mijn schenen. Ik word daar toch niet echt gelukkig van eigenlijk