Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vanmorgen een introductieles detectiewerk gedaan bij mijn hondenschool. Super leuk, Oscar vond het natuurlijk prachtig en deed leuk zijn best. We kregen ook nog een heel leuk compliment van een van de andere deelnemers: Wat een lieve rustige hond is dat! Hihi, cool, die steken we weer in ons zak.

Nu maar een dagje heel erg lui doen. Ik ben kapot na een drukke week en een slechte nacht en er staat een nogal monsterlijke planning voor volgende week klaar. Gelukkig met bijna alleen maar leuke dingen, dus het komt wel goed. Maar even een beetje bijtanken kan geen kwaad.
Door jasmijn
28 april zei mijn kaak heel hard knak, iets is er toen niet goed gegaan  :-X
Het doet nu nog steeds pijn, sterker nog het word steeds erger  :-\

Ik ga vanavond toch maar even langs de huisartsen post om eens te kijken wat er aan de hand is :(
Door Pauline
Timmerman aan het werk, blik verf omgetrapt in de gang. Arme jongen overstuur.... Ik maak van de nood een deugd! Nieuw laminaat mag Eddie leggen en het schoenenkastje schilderen we groen, net als de keuken! :D
Door kira
Kim_S schreef: Ze kraakt normaal gesproken een heel geitje weg  :biggrin2:
Maar deze vindt ze lief  ::)

Dank u  :biggrin2:
Even in de vriezer leggen. Alhoewel hier opmerkelijk genoeg enkel Foppe eigen huisdieren eet, zelfs de heren terrorkater weigeren eigen kuikens en hanen te eten.

Slecht geslapen omdat kleine beer zielig was en ze echt op me moest liggen. Dame is weer hersteld van haar tandverwijdering, hopelijk hersteld ze donderdag net zo snel als er losgeraakt plaatwerk uit haar poot verwijderd wordt. Foppe heeft lekker getraind en nu keutelen we wat rond. Zo mijn piepkuiken even verwennen, ze of hij is super lief maar ook minuscuul klein. De helft van een diepvrieskuiken van Lupa. En inmiddels al een week oud.
Door Hope
Pauline schreef: Timmerman aan het werk, blik verf omgetrapt in de gang. Arme jongen overstuur.... Ik maak van de nood een deugd! Nieuw laminaat mag Eddie leggen en het schoenenkastje schilderen we groen, net als de keuken! :D
Hahaha!

Vandaag het huis schoongemaakt. Altijd fijn, het weekend in met een huis dat blinkt en glimt.
Door Kaela
Slimme actie Paulien!

Hier de hele middag liggen tukken. Ik was bijzonder moe en het weer werkte toch niet mee aan de planning. Net nog wel even in de tuin bezig geweest, nog wat blomkes geplant en de katten hun pootjes laten strekken. Otje had de renneritus, was erg grappig.
Door Lizetta
Vandaag clubwedstrijd gelopen op de KC. Vanochtend met Sverre Obedience BCG, vanmiddag met Kimo Obedience B en Agility C. met Sverre 2e geworden van 5 , met Kimo niets bij de Obedience  (hij was compleet afgeleid )
Bij de Agility vast parcours binnen 2 sprongen een diskwalificatie pfff. En toen een volledig foutloos parcours in de jumping, en daardoor 3e geworden van 7!
Echt super trots op mijn jongens

ben nu gesloopt, huishouden doen we morgen weer
Door Ronald
Campertje weer even van noord naar zuidwest en weer terug geslingerd... Hij had er zin in!

Donderdag lekker eten besteld op de Kreukelmarkt en vrijdag uit eten in Wolphaartsdijk... Live is good!

En vandaag weer terug thuis. Een leeg huis, want kindjes zijn òf verhuisd òf op kamp... Wat een rust!!!
Door Kim_S
koekje schreef: Ik heb net de was opgevouwen.
Ik ook. En al in de kasten gelegd / gehangen.

Ozzy heeft haar avondeten gedeeld met haar "pup"  :biggrin2:
(We halen hem straks wel weg  ;))
Door Angelique
Hier net de politie aan de deur.  ::)
Dat weitje hierachter, dat is van u?
Uh ja
Ligt daar een schaap?
Ik gniffel en uh ja, daar ligt een schaap
Dat schaap ligt er wel heel onnatuurlijk bij, hij lijkt wel dood.
Oh ja nee, die is ook dood hoor, al een tijdje (begint wat harder te gniffelen)
Oh die is al dood...ja maar dat moet u dat wel even opruimen, die kunt u niet laten liggen
Ow u bent serieus....hahahah, meneer, dat is een pluche schaap  :2funny: :2funny: :2funny:

Ik mocht het niet doorvertellen...dus bij deze  :biggrin2: :biggrin2:
Kim_S schreef: Ik ook. En al in de kasten gelegd / gehangen.

Ozzy heeft haar avondeten gedeeld met haar "pup"  :biggrin2:
(We halen hem straks wel weg  ;))
Altijd zo sneu als moeder en pup al zo snel uit elkaar worden gehaald. :'( :biggrin2:
Angelique schreef: Hier net de politie aan de deur.  ::)
Dat weitje hierachter, dat is van u?
Uh ja
Ligt daar een schaap?
Ik gniffel en uh ja, daar ligt een schaap
Dat schaap ligt er wel heel onnatuurlijk bij, hij lijkt wel dood.
Oh ja nee, die is ook dood hoor, al een tijdje (begint wat harder te gniffelen)
Oh die is al dood...ja maar dat moet u dat wel even opruimen, die kunt u niet laten liggen
Ow u bent serieus....hahahah, meneer, dat is een pluche schaap  :2funny: :2funny: :2funny:

Ik mocht het niet doorvertellen...dus bij deze  :biggrin2: :biggrin2:
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door