Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

dinky89 schreef: Hoe was het gisteravond bij de osteopaat?
Pittig.
Er zaten overal in mijn lijf blokkades, vooral nek, borstsreek, schouderbladen en onderrug.
Het kon de misselijkheid goed verklaren.
Gisterenavond kwam ik thuis en had ik honger als een paard. Alles rommelde, dus er kwam echt beweging in.
Vandaag voel ik me beurs en opnieuw zeer misselijk, maar ik denk dat het toch gewoon een reactie is op de behandeling. Over drie weken moet ik terug.

Zojuist heb ik mijn eerste boterham gegeten. Zonder korstjes maar o wat ben ik er blij mee! De genezing in mijn mond gaat echt met sprongen vooruit nu.
Het valt me alleen tegen hoe slecht ik kan kauwen. Ik mis vijf kiezen dus op zich lijkt me dat wel logisch en toch valt het me tegen. Handig hè?

Zou het gewoon een kwestie van wennen zijn?

Maar hoe dan ook, ik zit weer aan vaste voeding!
:groupwave2:
Ik denk ook dat het vooral wennen zal zijn qua kauwen ;) Mijn schoonmoeder heeft ook vrijwel geen kiezen meer en die eet daardoor vooral wat langzamer omdat het kauwen meer tijd kost ;)

Maar wat heerlijk dat je weer wat vast voedsel hebt kunnen eten  :mbounce: Wel opletten dat je niet teveel vast voedsel in één keer gaat eten aangezien je lichaam ook weer moet wennen aan de vertering ervan ;)
Meid, wat fijn om te lezen dat het nu toch echt de goede kant op gaat! Zou je niet gewoon allergisch zijn geweest voor die hechtingen, dat het met sprongen vooruitgaat ineens nu ze eruit zijn (misschien staat dat ook wel ergens in het topic, dat je allergisch bent, maar dat heb ik dan gemist). Ben blij voor je dat je weer voorzichtig met vast voedsel kunt beginnen. Genieten maar!
Anne in Duitsland schreef: Meid, wat fijn om te lezen dat het nu toch echt de goede kant op gaat! Zou je niet gewoon allergisch zijn geweest voor die hechtingen, dat het met sprongen vooruitgaat ineens nu ze eruit zijn (misschien staat dat ook wel ergens in het topic, dat je allergisch bent, maar dat heb ik dan gemist). Ben blij voor je dat je weer voorzichtig met vast voedsel kunt beginnen. Genieten maar!
Het zou zomaar kunnen eigenlijk. De pijn is nagenoeg weg nu. Het is gevoelig maar echt pijn kan ik het niet noemen, hooguit met eten.
Het gaat ook heel goed dicht nu. En het slikt veel makkelijker, dat geeft ook een fijner gevoel.
dinky89 schreef: Wel opletten dat je niet teveel vast voedsel in één keer gaat eten aangezien je lichaam ook weer moet wennen aan de vertering ervan ;)
Dat is wel slim ja. Mijn boterhammetje is prima gevallen maar laat ik maar even voorzichtig zijn verder.
Fenixjuh schreef: Hey,
Heb je ondertussen al weer kunnen genieten van meerdere boterhammen (met korstjes)? Ben benieuwd hoe het met je gaat..
Het gaat goed!
Ik kan langzaam maar zeker weer steeds meer eten. Ik spoel 2 wonden nog 3x daags schoon, omdat ze niet goed dicht willen groeien en ik niet op een ontsteking zit te wachten. De pijn is nagenoeg weg, het is nu gewoon gevoelig, meer niet.
De osteopaat heeft goed geholpen, de hoofdpijn en pijn in mijn nek zijn stukken minder. Over een week of anderhalf ga ik nog een keer terug.

Eind goed, al goed zou ik bijna zeggen. Het eten met minder kiezen begint te wennen en ik lijk nu minder last te hebben van gevoeligheid met kou/warm/zoet. Mijn kaak is nog steeds flink stijf maar ach, dat zal ook wel goed komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door