Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door toscak
Ik ben ook weer begonnen!!

In totaal nu drie keer gedaan, waarvan de laatste keer echt heel slecht ging. Super chagrijnig en gewoon geen motivatie. Terwijl ik toen wel heel gezond at.
Nu was er wel een beetje de klad in gekomen, dus deze keer is wel nodig  :D.

Heb er zin in en voel me prima!.
Door EllenL
Ik voel me vandaag ook goed, dag 4 die ook dag 1 is :) Ik was zowaar voor mijn wekker uit bed, net al bach consult gedaan voor één van mijn proefclienten en zo weer naar mijn werk. Nu nog snel wat sapjes maken (ontbijt heb ik al wel op hoor;)

Kwam er vanmorgen wel achter dat ik nog maar 1 limoen had... dus zo voor 'middagsapjes' maar de limoen vervangen door citroen, heb toch geen onbewerkte limoenen dus dan kan ik bij de citroen de schil er wel aan laten tenminste.
Door EllenL
Zo, ik zit op mijn werk, sapjes in de koelkast hier... nou eens kijken wanneer ik honger krijg :D
Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, want moet vanavond eerst nog langs supermarkt en ben pas om 19 uur thuis waarschijnlijk en dan ga ik eerst met Angel wandelen voor ik mijn laatste sapje kan maken ::) Heb wel een honger sos avocado bij me :D
Door Hitam
Sapjes gemaakt. Voor de hele dag. Ben benieuwd. Heb me netjes aan de samenstelling gehouden.
Wordt van dat sappen net zo hyper als Jason? Ik wordt wel moe van zijn filmpjes..........

En Deesje: ik wil graag het 5 dagen boek maar ook de funky juices. Lijkt me leuk zoveel recepten!
Door hannabelgje
Sweet Dutchess schreef: Even offtopic.
Hanna, wat een ontzettend leuk onderschrift heb je  :)
Bedankt  :)
Sapje 1 vond ik lekker, sapje 2 vind ik vies.  :-X

Deesje ik zou graag het funky fresh juicebook willen hebben eigenlijk. Ik heb alleen geen idee hoe die dan van jou naar mij komt.  :-\
Door EllenL
hannabelgje schreef: Bedankt  :)
Sapje 1 vond ik lekker, sapje 2 vind ik vies.  :-X

Deesje ik zou graag het funky fresh juicebook willen hebben eigenlijk. Ik heb alleen geen idee hoe die dan van jou naar mij komt.  :-\
Zat die bij jou niet bij je sapcentrifuge?? Da's raar, bij mij wel!
Door hannabelgje
EllenL schreef: Zat die bij jou niet bij je sapcentrifuge?? Da's raar, bij mij wel!
Nope die heb ik bij de mediamarkt gekocht en daar zat niks bij verder. Is het boek de moeite of niet?
Door toscak
Pff ik had ook wel een beetje honger hoor. Ben nu bezig met sapje twee. Ik werd zelfs een beetje chagrijnig, maar dat komt ook vast omdat ik op een hele saaie heidag zit ;).
Door hannabelgje
Sapje 3 na een paar vieze slokken weggezet.  :puke:
Ik eet maar even een hunger sos in de vorm van een nakd reepje en heb een flesje water gekocht. Thuis ga ik het sapje wel aanlengen met wat appelsap om em drinkbaarder te maken.  :-[
Door EllenL
Ik heb gelukkig geen honger. Had er wel al stiekem 2 mini appeltjes bij gedaan zodat ik aan 1 liter sap kwam (voor 2x), misschien dat ik hem daarom eigenlijk wel lekker vond :) Heb om 14 uur mijn 2de sapje op,
Ik heb trouwens de venkel weggelaten, ik hou niet van venkel thee en vind het zonde om dan de rest van de bol weg te gooien ::)

Ik heb om kwart voor 4 weer pauze, maar ik hoop dat ik hem pas later gewoon tijdens het bellen wil gaan opdrinken... dan kan ik mijn avocado weer mee naar huis nemen :) Er is wel iemand soep aan het eten ofzo... daar krijg ik dan wel vooral zin in, maar 'ik heb geen honger, ik heb geen honger' 'alle honger die ik heb is alleen mentaal'.. lol
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door