Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
hannabelgje schreef: En in de tweede heftige stortbui zaten zoë en ik. Binnen twee seconden tot op de huid nat. Ben maar lekker in bad gegaan toen ik weer thuis was.
Lekker voor je moestuin  :coolsmiley: 
Door eelke
Ik ben er vroeg uitgekomen omdat het zo lekker weer zou worden...regent het...  >:(
Door Kim_S
eelke schreef: Ik ben er vroeg uitgekomen omdat het zo lekker weer zou worden...regent het...  >:(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Hier is het bewolkt, net weer binnen dus laat die bui nu maar komen!
Door eelke
Kim_S schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Hier is het bewolkt, net weer binnen dus laat die bui nu maar komen!
Ik heb m al jouw kant opgestuurd maar hij is net zo snel.
Door Neally
Er hangt hier een heul dikke zeemist. Maar ik zie heel ver weg toch een zonnetje.
Vandaag met t bootje varen en dan BBq, hooperdehoop op een zonnetje vandaag...en geen  :rain:
Door Jantina
Hou maar op... Ik hoef geen zon of warmte hoor, liever regen, maar mijn vriend heeft er een paar dagen terug nog een snee afgehaald om te hooien en die is minder blij met de belabberde weersvoorspellingen. Hier heeft het iedere dag geregend tot nu toe.
Door eelke
hannabelgje schreef: Hier is het al heel de week schitterend weer.....
Ja hier ook wel, maar ik moet weer wat werken dus druk en binnen.

Gisteren was het een 'tussendag' (wat een onzin) en vandaag zou het echt een gigantisch mooie dag worden. Nog geen zon te zien.... :(
Door koekje
Hier begint langzaam eindelijk een flauw zonnetje door te breken. Het mag van mij nog wel wat warmer en meer zon, dan kan ik met zonder jas gezellig boodschappen gaan doen.
Door inni
eelke schreef: Ja hier ook wel, maar ik moet weer wat werken dus druk en binnen.

Gisteren was het een 'tussendag' (wat een onzin) en vandaag zou het echt een gigantisch mooie dag worden. Nog geen zon te zien.... :(
neen, hier in de belgische kempen ook geen zon maar regen en fris.  Ik had de was om 5u uit gehangen en om 8uur nog steds nat weer in de mand omdat 't begon te regenen en dat doet 't nog steeds.
Berre's badspullen staan klaar maar als 't zo blijft was ik hem vandaag niet, hij vat vast een kou met die 17graden ipv 27 zoals de weermannen voorspelden. Helemaal erg vind ik de lagere temp niet, nu kan ik nog stevig aan de slag vandaag zonder dat plakkerige. ;)
Door eelke
koekje schreef: Hier begint langzaam eindelijk een flauw zonnetje door te breken. Het mag van mij nog wel wat warmer en meer zon, dan kan ik met zonder jas gezellig boodschappen gaan doen.
:groupwave2:

Ik zie ook een beetje blauw in de lucht!
Door dinky89
Er gaat niets boven Groningen blijkt wel weer  ;D
Hier al sinds ik opstond stralend blauwe lucht met zon (stond rond 8 uur op) en dat is het nog steeds  ;)
Door Kaela
Drijver schreef: Hier schijnt de zon volop. In de achtertuin is het echt bikiniweer  :)
Hier ook, der zitten gewoon tropische vogels in de tuin  :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door