Dikke trui aan schuifpui dicht

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: En in de tweede heftige stortbui zaten zoë en ik. Binnen twee seconden tot op de huid nat. Ben maar lekker in bad gegaan toen ik weer thuis was.Lekker voor je moestuin
eelke schreef: Ik ben er vroeg uitgekomen omdat het zo lekker weer zou worden...regent het...![]()
Kim_S schreef:Ik heb m al jouw kant opgestuurd maar hij is net zo snel.![]()
![]()
Hier is het bewolkt, net weer binnen dus laat die bui nu maar komen!
hannabelgje schreef: Hier is het al heel de week schitterend weer.....Ja hier ook wel, maar ik moet weer wat werken dus druk en binnen.
eelke schreef: Ja hier ook wel, maar ik moet weer wat werken dus druk en binnen.neen, hier in de belgische kempen ook geen zon maar regen en fris. Ik had de was om 5u uit gehangen en om 8uur nog steds nat weer in de mand omdat 't begon te regenen en dat doet 't nog steeds.
Gisteren was het een 'tussendag' (wat een onzin) en vandaag zou het echt een gigantisch mooie dag worden. Nog geen zon te zien....![]()
koekje schreef: Hier begint langzaam eindelijk een flauw zonnetje door te breken. Het mag van mij nog wel wat warmer en meer zon, dan kan ik met zonder jas gezellig boodschappen gaan doen.
Drijver schreef: Hier schijnt de zon volop. In de achtertuin is het echt bikiniweerHier ook, der zitten gewoon tropische vogels in de tuin![]()