Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Paula1976 schreef: Wow!!

Zal dat met toevoeging van een paar extra kruiden (ik zeg maar wat) ook geschikt zijn als gehaktkruiden?

Volgende week wil ik dit ook proberen! Echt gaaf! Al enig idee hoeveel je dan gebruikt voor een liter soep?
max 1 theelepeltje denk ik.

gehaktkruiden, euh, ik kruid altijd met de kruiden in de kast naargelang het gerecht dus dat is altijd anders  :)
Door Too
MargaS schreef: Ik doe niet echt mee maar heb wel een ontsapper gekocht, mag je de "prut" die overblijft ook aan de honden geven?
Nu las ik dat rauwe broccoli erg ongezond is.
Bij de Lidl in DL hebben ze op het moment verschillende soorten (rond) roggebrood.
Want??
Door Paula1976
Zag jullie groene powersoep er ook ongeveer zo uit?

Of moest ie nog in de blender? Want de foto van de soep bij de app, ziet het er meer uit als een soep waar de staafmixer doorheen is geweest.

Ik ga em zo eten, ben benieuwd hoe die smaakt, hij ruikt heerlijk in elk geval!

Afbeelding
Door Paula1976
Met een beetje zout erbij, echt super lekker!!  :D

Gelukkig voel ik me ook een stuk beter dan gister, nog iets weeïg in mijn buik. Vanochtend een beschuitje kaas genomen ipv de turbo smoothie, die kwam er gistermorgen immers weer uit, dus durfde het nog ff niet aan. Vanavond de power salade, jummie! Zo kom ik mijn dagen wel door!
Door Irish
Paula1976 schreef: Okeej, dus bij meer mensen de darmen op de hobbel. De hele avond geen last meer gehad maar wel dat ik me gewoon niet helemaal lekker voel. Hopelijk is dat over als ik morgenochtend op sta.

Helaas.....maltodextrine is idd hetzelfde als gistextract. Het recept van Nadia om zelf bouillonpoeder te gaan maken, wil ik volgende week eens proberen.

Is er ook nog iemand die een recept heeft om zelf een mengsel te maken voor gehaktkruiden?
Jammer, en ik er dus 2x ingestonken... Hoe dom kan je zijn...
Welk recept? Zie denk ik wat gigantisch over het hoofd want dat op de foto van Kaio zit er goed uit zeg!!!
Door Kaio
Irish schreef: Jammer, en ik er dus 2x ingestonken... Hoe dom kan je zijn...
Welk recept? Zie denk ik wat gigantisch over het hoofd want dat op de foto van Kaio zit er goed uit zeg!!!
zie pagina 12  ;)

In "mijn" biowinkel hebben ze helaas alleen met gistextract  :-\
Door EllenL
Zo, pfff, toch maar de pompoen geslacht vandaag, laat thuis van de repetitie en die soep is verder net wat minder ingewikkeld, zeker als je gewoon van plan bent de staafmixer te pakken en door de pan heen te halen, lol. Dus die staat nu net op... grappig is nu wel dat ik wel best veel honger heb, maar daar niet zo licht van in mijn hoofd wordt als 'vroeger' :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door