Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Ziet er leuk uit zeg!Dank je
Kaela schreef: Dank jeJe moet alleen nog ff die stickers van de bakken halen hoor.. Het is best veel werk, maar ik vind het reuze leuk!
eelke schreef: Je moet alleen nog ff die stickers van de bakken halen hoor.Ik draai ze wel even om 8)![]()
Nadia schreef: Leuk!! Spruitjes worden heul groot!Ja, daar ben ik ook bang voor! Maar tegen de tijd dat de spruiten heel groot worden, zijn de tomaten en eerste broccoli's al weg. Dus dan moet het wel lukken. Denk ik...
Kaela schreef: Ik heb vandaag nog de moestuin iets uitgebreid met twee bakken naast de picknicktafel. Daarin staan broccoli, spruitjes en/of bloemkool (weet niet meer welk plantje wat is).Wat leuk zo zeg
![]()
keetje schreef: Heb je heel erg veel kracht nodig om die pers dicht te krijgen? Gaat mij dat lukken met mijn reumatische klauwtjes?Oeps, zie 'em nu pas.En kan dat ook in een (binnen) houtkachel?
Heeft helemaal niets met moestuin te maken, sorry, maar je kan het wel in de moestuin doen, dat persen.![]()
hannabelgje schreef: IK WIL REGEN!!!!!!!!!+1 !! Heb gisteren de hele tuin langdurig gesproeid