Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Geluksmomentje van gisteren; de snoet van Spot toen hij mij weer zag na 4 dagen afwezigheid. Vandaag: de snoet van Spot die even kwam checken op de slaapkamer of ik er nogs steeds was vanmorgen. En zojuist; de snoet van Spot toen ik terugkwam van een boodschap. Deze baas gaat voorlopig niet meer zonder hond wegAah lief![]()
eelke schreef:Ja, een auto opzekop is meestal foute boelHet is een suzuki swift uit 2011ik kan niet zien wat voor een het er is?
Kaela schreef:Vandaag ontzettend veel begrip en medeleven van mijn collega's gekregen. Zo fijn. In het verleden, met andere teamleden, was dat wel eens anders. En juist door alle begrip vandaag al wel gewerkt, ook al stelde het niet veel voor wat ik gedaan had.Dat is inderdaad fijn! En knap dat je alweer gewerkt hebt
Kaela schreef:Vandaag ontzettend veel begrip en medeleven van mijn collega's gekregen. Zo fijn. In het verleden, met andere teamleden, was dat wel eens anders. En juist door alle begrip vandaag al wel gewerkt, ook al stelde het niet veel voor wat ik gedaan had.Maar je bent wel naar je werk gegaan en de grootste stap is daarmee gezet!