Ik heb nieuwe BeLenka schoenen. De iets hogere schoenen waar je enkel in zit. Nevada in Mustard kleur. Vind ze heel mooi dus ben er echt wel excited over.
Het is erg wennen, de zolen zijn toch een stuk dikker en stugger met demping en al. Niet overdreven, maar ja, als je Wilding gewend bent...
Ook rond de enkel zijn ze veel steviger. Ze worden wel duidelijk soepelder met gebruik. Ik krijg ze ook al een stuk vlotter aan en ze plooien gemakkelijker mee met mn bewegingen. Maar mn enkels hebben echt spierpijn.

Zeker van harder te moeten werken om er beweging in te krijgen. Ik heb nochtans niet dat gevoel als ik ze draag. Beetje gek. Opmerkelijk ook.
Al bij al vind ik het wel aangename schoenen. Al glijdt ik er op ons nat natuurstenen terras echt mee uit. Ik kan me voorstellen dat ze in diepe modder het wel beter doen, daar wil ik ze nog niet in testen.
Maar als je een stevigere schoen wil, op zich wel goed. Heel breed voorraan idd.
Maar ik wil toch nieuwe winter Wildlings. Tis niet hetzelfde. Qua comfort toch nog een heel groot verschil.