Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nee Eelke, noot gedaan!
Nadia: Die champignons vraag ik me ook af hoor... Als ik Google op 'zelf champignons kweken' dan zijn de makkelijkste stappenplannen nog een aardig klus... Houd ons op de hoogte Vivianne!!!
Jantina schreef: Nee Eelke, noot gedaan!
Nadia: Die champignons vraag ik me ook af hoor... Als ik Google op 'zelf champignons kweken' dan zijn de makkelijkste stappenplannen nog een aardig klus... Houd ons op de hoogte Vivianne!!!
Best mooi om te zien. Een hele afdruk krijg je dan van de sporen. Leuk voor Fedde over een paar jaar :)
Jantina schreef: Nee Eelke, noot gedaan!
Dat ga ik zeker doen! Ik zou er ook erg blij van worden want ik in mijn eentje zit ook op 2 bakjes per week :P En ik heb nu bio gebruikt - dat zou toch wel even erg fijn zijn voor het financiele plaatje als ik die niet meer hoef te kopen haha
Ik denk dat ik bij een volgend bakkie er ook gewoon eens een in de grond ga stoppen. Moet je ze buiten zetten of kan dat dan ook gewoon binnen. En dan een vuilniszak er omheen?
Heb je een foto Viv van hoe jij het gedaan hebt?
Oude barfvleesbakken

Afbeelding

Afbeelding

Wat ik zojuist ook zag - ik heb een nieuwe paprika aan de plant hangen! Zat verscholen onder een blad ...
En de snackkomkommer is als een razende bloemetjes aan het maken met daarachter iets wat op het begin van komkommertjes lijkt - spannend!

Afbeelding
Roosj schreef: Iemand die het wel weet?
Geen idee. Die van mij groeien zichtbaar. Er zit wel formaat verschil in 3 tegelijk geplante exemplaren, maar alle drie groeien ze. Ik ben van plan ze te oogsten als ze lijken op die uit de supermarkt. Meer verstand heb ik er niet van  ;)
Ik heb een zelfbestuivende kiwi, het zal allemaal wel maar dat ding staat al jaren, groeit de tuin uit en in al die jaren heb ik 1 bloemetje gehad die het niet tot kiwi gered heeft. Maar het is wel een mooie plant verder.  :biggrin2:
Mijn peterselie en maggiplant groeien als kool,.
Bieslook komt ook eindelijk boven de grond peipen.

Alleen snapte ik mijn radijs niet helemaal, ik had toch echt blaadjes boven de grond zitten en ineens was er bij 1 bak alleen nog een serie steeltjes te zien, dader gevonden, Ruby is blijkbaar gek op radijs en de blaadjes. Ze kwam net met het groen nog uit haar bekkie vrolijk binnen wandelen  ;D :-\ :D. Gelukkig zag ik bij de eerste kaalslag alweer blaadjes zitten, dus we krijgen toch nog radijs dit jaar (hoop ik).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door