Nee Eelke, noot gedaan!
Nadia: Die champignons vraag ik me ook af hoor... Als ik Google op 'zelf champignons kweken' dan zijn de makkelijkste stappenplannen nog een aardig klus... Houd ons op de hoogte Vivianne!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Nee Eelke, noot gedaan!Best mooi om te zien. Een hele afdruk krijg je dan van de sporen. Leuk voor Fedde over een paar jaar
Nadia: Die champignons vraag ik me ook af hoor... Als ik Google op 'zelf champignons kweken' dan zijn de makkelijkste stappenplannen nog een aardig klus... Houd ons op de hoogte Vivianne!!!
Jantina schreef: Nee Eelke, noot gedaan!Dat ga ik zeker doen! Ik zou er ook erg blij van worden want ik in mijn eentje zit ook op 2 bakjes per week
Roosj schreef: Moet je een kiwi toppen?Iemand die het wel weet?
En hoe weet je dat een broccoli geplukt moet worden? Die van mij worden aldoor niet een 'krop' en blijven heel klein..
Roosj schreef: Iemand die het wel weet?Geen idee. Die van mij groeien zichtbaar. Er zit wel formaat verschil in 3 tegelijk geplante exemplaren, maar alle drie groeien ze. Ik ben van plan ze te oogsten als ze lijken op die uit de supermarkt. Meer verstand heb ik er niet van