Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef: Ik wil er dan wel 2  :biggrin2:  Nog ff een tijdje bij moeders is wel leuk natuurlijk, zowel voor kuiken als moeders. Hoe oud zijn ze nu?

Ach, die kleurtjes wordt je helemaal gek van. Hier klopte er de half van de tijd geen hout van omdat ik natuurlijk niet wist uit watvoor ouders mijn kippen kwamen.  Maar dat was niet erg, liet me graag verrassen  :biggrin2:
Das goed! Ze zijn nu bijna 3 weken. Hoop maar dat het niet alleen maar haantjes zijn  ::)
Door Angelique
Kim_S schreef: Das goed! Ze zijn nu bijna 3 weken. Hoop maar dat het niet alleen maar haantjes zijn  ::)
Dat is nog heel jong. Zullen vast niet allemaal hanen zijn...toch toch  :biggrin2:

Ff gespeurnest, maar die van jou zijn Koekkoek en niet koekkoekpatrijs, dat ziet er echt anders uit. Dat gele kuiken moet dan van die witte brahm zijn. In combi met je haan wordt dat vast ook een witte  :biggrin2: (tot zover mijn diepgaande kennis over kleurtjesgenetica bij kippen  :biggrin2:)
Door Kim_S
Angelique schreef: Dat is nog heel jong. Zullen vast niet allemaal hanen zijn...toch toch  :biggrin2:

Ff gespeurnest, maar die van jou zijn Koekkoek en niet koekkoekpatrijs, dat ziet er echt anders uit. Dat gele kuiken moet dan van die witte brahm zijn. In combi met je haan wordt dat vast ook een witte  :biggrin2: (tot zover mijn diepgaande kennis over kleurtjesgenetica bij kippen  :biggrin2:)
Ik begin er zelf koekkoek van te worden  :crazy2:
:biggrin2:

Dan maar weer OT: de zon scheen in Limbabwe zie ik!  :o :D
Door smulpaap
Ruisje schreef: Na de non-stop hoosbuien van de afgelopen dagen, is de zomer weer even terug in Limboland. En dus eten we buiten. :)

Afbeelding

Ooh  hoosbuien dat boeit ze hier geen snars . Veul te druk met eten , ik heb het terras ook weleens sneeuwvrij gemaakt voordat ze gingen eten , deugde niets van . Werd in een bergje sneeuw naar binnen gewerkt  :biggrin2:
Door Ruisje
smulpaap schreef:

Ooh  hoosbuien dat boeit ze hier geen snars . Veul te druk met eten , ik heb het terras ook weleens sneeuwvrij gemaakt voordat ze gingen eten , deugde niets van . Werd in een bergje sneeuw naar binnen gewerkt  :biggrin2:
;D ;D
Hoef ik hier niet te proberen - dan staat Lily met haar staart tussen haar benen te trillen als een rietje en in de regen eet ze echt geen hap. Sergi... tja, Spaans bloed hè... ;)
Door Kaela
Nieuw biabed, kleedje er om, biabed in de bench, Oscar in de bench, Oscar gromt naar biabed, Oscar gaat weer voor de bank liggen.

Jaaaaaaaaa dat biabed gaat echt helpen om hem weer in zijn bench te gaan laten slapen  :-X

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door