Kaela schreef: ↑za 27 jun 2020, 12:03
Ik begrijp dat wel, de mensen die hier voor kiezen willen de regels niet (meer) naleven. Die denken dat het klaar is, het leed geleden. Zij krijgen het niet. Geen idee precies wat ze denken, maar iets in die trant.
Tenslotte zijn er nog steeds legio mensen die het "maar een griepje" vinden. En wat ik ook af en toe begin te horen van mensen is "toen er corona was". WTF??? Toen er corona wás? Er zijn dagelijks wereldwijd meer besmettingen dan ooit!
Maar nee, laten we weer fijn massaal gaan vliegen. Want we vinden best dat het allemaal anders moet, maar dan wel voor een ander zodra het ten koste van de welverdiende vakantie gaat.
Klopt hoor, wat je zegt.....er zijn legio mensen die schijnen te weten dat het 'of' nooit geweest is, 'of' allemaal wel
mee viel (in de verleden tijd dan hé) 'of' dat zij het toch zelf niet krijgen dus iedereen die bang is of een risicogroep moet zichzelf maar opsluiten en hun met rust laten en hun hun vrije leven gunnen
Bizar....net als die groep die vorige week en deze week weer op het malieveld willen demonstreren.
Hoe achterlijk ben je om als het verboden is bij alle instanties gewoon publiekelijk een grouphug te houden als of je lak kan hebben aan de hele wereld
Zijn dat allemaal mensen zonder baas, collega's, familie of wat dan ook
Als ik baas zou zijn en ik zou er 1 van mijn werknemers tussen zien staan zou die verplicht 2 weken thuis mogen blijven zonder doorbetaling van salaris.....je bent toch echt niet goed bij je hoofd om dat soort acties te voeren.
Zal morgen ook wel weer uitdraaien op een hoop ellende die bakken geld kost met veel geweld, vernielingen en vechtpartijen ....waar dan de politie en ME weer de pineut van worden omdat die de gebeten hond zijn omdat zij hun leven in de waagschaal mogen stellen voor een stelletje idioten