Kaela schreef:Ja zeker! Vannacht heerlijk geslapen. Ik op mijn matras voor de bank, hij uitgestrekt op de bank
Dat doet echt goed! En vandaag een dag vrij zonder verplichtingen. Heb wel de energie om wat klusjes te gaan doen, maar het is een heel fijn idee dat ik op de bank kan ploffen en chillen wanneer ik wil!
Oooh, fijn! Hij moet echt stapje voor stapje aan dingen wennen he, om er dan achter te komen hoe fijn het is.
Nou, ik vind het erg meevallen...gister zei ik nog tegen meneer pien 'het lijkt potverdikkeme wel of 'ie al helemaal gewend is'
Hij had een tweedehands kussen waar hij lekker op lag, maar omdat de hoes stuk was en ik zin had om geld uit te geven heb ik een nieuwe uitgezocht voor Gabi.
Leuk kussen, leuke maat, leuke prijs, leuke kleur.
En Gabi vindt 'm niet leuk. Want het kussen is niet compact maar gevuld met (memory foam) vlokken.
Joep vindt 'm wel leuk, die ligt met z'n 7 kilootjes op dat (voor hem) enorme kussen
Ik heb dat tweedehands kussen nu gevonden op internet en nieuw besteld. En ik vind 'm spuuglelijk.
Dus ook nog een schaapje gekocht om 't een beetje leuker (en comfortabel) te maken.
Ja, ik had weer last van mijn koopklier