Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
dinky89 schreef:Straks voor het eerst sinds dik 2 jaar weer eens naar de kapper :D

Spannend ( ik win geloof ik :-[ , .... :biggrin2: )
En tevreden ?

Lekker getraind, op tijd begonnen en net op tijd iedereen omgekleed, boten opgeruimd en alle andere spullen, honden in auto gepropt, en toen barstte het los ! Onweer wolkbreukje ....
Door Fenixjuh
Ik zoek al tijden naar een extra keuken op marktplaats. . Nu met kortingsbonnen een kastje gekocht, iets meer dan €50, maar het lijkt me zo relaxed. .
Niet meer op de vriezer hard bevroren vlees snijden, niet meer in de mensenkeuken ontdooien EN een mooi plekje om de frituur op te ruimen. Gaat zoveel zooi in de keuken schelen XD
Ik wacht het gewoon lekker af, volgende kortingsactie koop ik er weer één :)

Afbeelding
Door dinky89
Eef+doggies schreef:Leuk! :D
En, hoe is het geworden?
Leuk :D
Meiske was alleen nogal bang er teveel af te knippen ;D
Eerst al heel aarzelend aangeven wat er af moest vanwege de dode punten (werd gek van de dode punten want die zaten vrijwel continu in de knoop), dus ik zei dat er wel wat meer af mocht. Ipv halverwege mijn rug is het nu schouderlengte met laagjes :)

Toen ik dat aan vl vertelde hoe voorzichtig ze was met niet teveel afknippen zei hij 'je hebt het wel veel korter gehad dan nu en het groeit toch vanzelf wel weer aan' ::)
Door Eef+Stippels
Fijn dat je er blij mee bent Dinky!

Fenixjuh schreef:Ik zoek al tijden naar een extra keuken op marktplaats. . Nu met kortingsbonnen een kastje gekocht, iets meer dan €50, maar het lijkt me zo relaxed. .
Niet meer op de vriezer hard bevroren vlees snijden, niet meer in de mensenkeuken ontdooien EN een mooi plekje om de frituur op te ruimen. Gaat zoveel zooi in de keuken schelen XD
Ik wacht het gewoon lekker af, volgende kortingsactie koop ik er weer één :)

Afbeelding
Handig! Veel plezier ervan :)
Door Fenixjuh
Eef+doggies schreef:Fijn dat je er blij mee bent Dinky!

Handig! Veel plezier ervan :)
Vandaag voor het eerst een weekportie verdeeld op mijn nieuwe keukenkastje :)
Nadien zo blij dat ik met plezier het hele hok heb gepoetst ::)

En verder nog nagenieten van pinkpop gisteren :)
Door Kaela
Oscar vindt de privilege's die bij erg ziek zijn horen heel erg prima. Zeker omdat ie zich nu niet ziek meer voelt, maar ze gewoon blijft gebruiken ;D

Afbeelding
Door Border Bandit
Kaela schreef:Oscar vindt de privilege's die bij erg ziek zijn horen heel erg prima. Zeker omdat ie zich nu niet ziek meer voelt, maar ze gewoon blijft gebruiken ;D

Afbeelding
Goed zo kerel!! Dat heb je best verdiend na zoveel pijn! :-*

Wat geweldig dat het wat beter gaat!! :)
Geeft jullie ook wat meer rust he!? ;)
Door - pien -
Fijn dat het weer beter gaat met Oscar :thumbup:

Gabi heeft een paar uur op z'n nieuwe kussen gelegen. Dinsdag kwam z'n nieuwe kussen en tot vanavond aan toe haalde hij z'n neus er voor op.
Vandaag heb ik 'schapie' erop gelegd en toeval of niet, Gabi ging z'n nieuwe kussen proberen en viel er op in slaap :smitten:
Door Kaela
Border Bandit schreef:Goed zo kerel!! Dat heb je best verdiend na zoveel pijn! :-*

Wat geweldig dat het wat beter gaat!! :)
Geeft jullie ook wat meer rust he!? ;)
Ja zeker! Vannacht heerlijk geslapen. Ik op mijn matras voor de bank, hij uitgestrekt op de bank ;D Dat doet echt goed! En vandaag een dag vrij zonder verplichtingen. Heb wel de energie om wat klusjes te gaan doen, maar het is een heel fijn idee dat ik op de bank kan ploffen en chillen wanneer ik wil!
- pien - schreef:Fijn dat het weer beter gaat met Oscar :thumbup:

Gabi heeft een paar uur op z'n nieuwe kussen gelegen. Dinsdag kwam z'n nieuwe kussen en tot vanavond aan toe haalde hij z'n neus er voor op.
Vandaag heb ik 'schapie' erop gelegd en toeval of niet, Gabi ging z'n nieuwe kussen proberen en viel er op in slaap :smitten:
Oooh, fijn! Hij moet echt stapje voor stapje aan dingen wennen he, om er dan achter te komen hoe fijn het is.
Door - pien -
Kaela schreef:Ja zeker! Vannacht heerlijk geslapen. Ik op mijn matras voor de bank, hij uitgestrekt op de bank ;D Dat doet echt goed! En vandaag een dag vrij zonder verplichtingen. Heb wel de energie om wat klusjes te gaan doen, maar het is een heel fijn idee dat ik op de bank kan ploffen en chillen wanneer ik wil!

Oooh, fijn! Hij moet echt stapje voor stapje aan dingen wennen he, om er dan achter te komen hoe fijn het is.
Nou, ik vind het erg meevallen...gister zei ik nog tegen meneer pien 'het lijkt potverdikkeme wel of 'ie al helemaal gewend is' ::)
Hij had een tweedehands kussen waar hij lekker op lag, maar omdat de hoes stuk was en ik zin had om geld uit te geven heb ik een nieuwe uitgezocht voor Gabi.
Leuk kussen, leuke maat, leuke prijs, leuke kleur.
En Gabi vindt 'm niet leuk. Want het kussen is niet compact maar gevuld met (memory foam) vlokken.
Joep vindt 'm wel leuk, die ligt met z'n 7 kilootjes op dat (voor hem) enorme kussen ;D
Ik heb dat tweedehands kussen nu gevonden op internet en nieuw besteld. En ik vind 'm spuuglelijk.
Dus ook nog een schaapje gekocht om 't een beetje leuker (en comfortabel) te maken.
Ja, ik had weer last van mijn koopklier :biggrin2:
Door pluk
Geluksmomentje van Scott: een nieuwe pup in de buurt en het is weer een meisje :D

Echt, ben zo blij. De afgelopen maanden meerdere nieuwe hondjes en bijna allemaal teefjes van een klein ras.
Door smulpaap
pluk schreef:Geluksmomentje van Scott: een nieuwe pup in de buurt en het is weer een meisje :D

Echt, ben zo blij. De afgelopen maanden meerdere nieuwe hondjes en bijna allemaal teefjes van een klein ras.
Gezellig (voor ) Scott :D
En dat gaat dus wel goed ?
Door pluk
smulpaap schreef:Gezellig (voor ) Scott :D
En dat gaat dus wel goed ?
Scott is een ladiesman, teefjes gaat eigenlijk altijd goed. Behalve die in de categorie groot, lomp en druk. Zolang die uit de buurt blijven is het prima maar ze moeten 'm wel met rust laten. Maar de andere dames mogen alles. In ruil wil hij even tussen de pootjes snuffelen en that's it. Sommige dames vinden dat te ver gaan en trekken even dr lip op en dat vind ie dan ook prima.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door