Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kaela schreef: Oooh dat is een heel mooi plaatje Angelique en de tekst past ook helemaal  :biggrin2:

Mijn kerel die uit ligt te rusten op het gras

Afbeelding
Ook al lekker in het zonnetje  :biggrin2:  (Met de groeten uit het zonnige Noorden  :biggrin2:)
Door Kaela
Angelique schreef: Ook al lekker in het zonnetje  :biggrin2:  (Met de groeten uit het zonnige Noorden  :biggrin2:)
Ja, we hebben hier een lekker dagje gehad!

De vogels zijn ook nog een poosje buiten geweest. Alleen de buurman was voor de verandering eens thuis en Kaela heul errug luidruchtig, dus ik heb de buurman een plezier gedaan en ze na een uur of wat weer naar binnen gehaald...

Afbeelding

Afbeelding
Door joel
geweldige foto met die broccoli Riek  ;D
en wat moeten jullie een heerlijke dag hebben daar in het noorden vandaag, wat een foto Angelique!!

Wij moesten het doen met een avondzonnetje, maar wel met windhonden-vriendjes, joepie!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En toevallig komt de buurvrouw ook wandelen '=_

en bij thuiskomst toch dat geitje maar opeten,( lag er vandaag voor de 2de dag  ::))
Afbeelding
Door Kim_S
Kijk wat hier rondscharrelt  :)

Afbeelding

Het zijn er 5 in totaal, 4 "zwarte" en 1 "gele" (die nu grijs/witte vleugeltjes krijgt).

Angeliiiique...  ::) Wilde je nog Brahmen?  :biggrin2:
Door smulpaap
Afscheid nemen bestaat  :biggrin2: Morgen komt de kliko en dan gaat de slipper , de beker en de zwemvlies erin  >:(
Dit karwei zou ik liever met mijn andere butler doen , die is net als ik . Altijd alles bewaren  :D

Afbeelding
Door Angelique
Kim_S schreef: Kijk wat hier rondscharrelt  :)

Afbeelding

Het zijn er 5 in totaal, 4 "zwarte" en 1 "gele" (die nu grijs/witte vleugeltjes krijgt).

Angeliiiique...  ::) Wilde je nog Brahmen?  :biggrin2:
Wat kijkt moeder vrolijk  :biggrin2:  Zijn het geen koekoekssen dan? 
Door Kim_S
Angelique schreef: Wat kijkt moeder vrolijk  :biggrin2:  Zijn het geen koekoekssen dan?
Papa is Wit Columbia. Mama is wel koekoek. Waarschijnlijk  ::)
Het gele kuiken heeft heel duidelijk koekoek-veertjes. Misschien dat die zwarte nog bijkleuren, of niet  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door