Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Siberienne schreef:TOMMMEKE !!!

Wat een verschrikkelijk spannende finish van de Giro. Spot kwam even kijken of het nog wel goed ging met me :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ;D ;D ;D

En van Van Emden ook nog de rit gewonnen, prachtig !
Ja was spannend! Zo gaaf!!
Door dinky89
Siberienne schreef:TOMMMEKE !!!

Wat een verschrikkelijk spannende finish van de Giro. Spot kwam even kijken of het nog wel goed ging met me :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ;D ;D ;D

En van Van Emden ook nog de rit gewonnen, prachtig !
Whahaha ja, het was te merken hier in huis. Vl begon een uur voordat Tom van start ging al te ijsberen door huis terwijl ik mij probeerde te richten op presentatie ::)

Echt super dat hij het heeft geflikt ondanks zijn poeppauze en het niet opletten door keuvelen achterin het peloton :cool:
Door eelke
Ik ben weer online! Na bijna 24 uur geen tv en internet ;D gelukkig hadden we nog twee opgenomen films die we konden kijken gisteren, want het was ook weer te warm om andere dingen te doen.
Door Eef+Stippels
Xindy is al weer aardig goed bij na de narcose van vanochtend. Ze was ook weer zoooo lief, ondanks die nare prik in haar rug.
Tanden zijn weer keurig.

Ik ben zo dol op mijn lieverd :smitten: :smitten: :smitten:
Door Radja
De kooi van Coco afgelopen week uit de schuur gehaald en meneertje vindt het heerlijk om buiten met ons te zijn :D in zijn kooi!
Eigenlijk is het geluksmoment van afgelopen week, elke dag uren buiten gezeten onde het zonnescherm en vandaag ook weer een uurtje!
Door Siberienne
Vanmorgen 2,5 uur gewandeld met de mannen. De eerste 2 uur daarvan niemand tegen gekomen. Wat een rust!
De heren hebben zich uitermate goed vermaakt.

Op een groot weiland mochten ze heel even samen los rauzen van mij. En twee huskies die van je af rennen, 180 graden terug zien draaien als je "kom" roept is altijd weer een geluksmoment in het kwadraat.

Spot verbaasde mij door zelfs vrijwillig even te zwemmen. Dat zelfvoldane snoetje van een meneer die eerder steeds in paniek raakte als de pootjes de grond niet meer raakten was erg grappig. :biggrin2:

Daarna een ijskoffie in het zonnetje in de tuin. Wat is een vrije dag in de week toch heerlijk!
De heren zijn nu grondig uit, dus ik kan even wat andere dingen gaan doen.
Door dinky89
Positieve reacties ontvangen op mijn training van afgelopen maandag. Collega's die nog even via de mail laten weten dat ik het zo goed deed :cool:
Nu zelf nog goed overtuigd raken dat ik het goed kan ;)
Door smulpaap
dinky89 schreef:Positieve reacties ontvangen op mijn training van afgelopen maandag. Collega's die nog even via de mail laten weten dat ik het zo goed deed :cool:
Ah wat fijn voor je zeg . Zulke positieve reacties :-*
Door - pien -
dinky89 schreef:Positieve reacties ontvangen op mijn training van afgelopen maandag. Collega's die nog even via de mail laten weten dat ik het zo goed deed :cool:
:thumbup: :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door