Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
eelke schreef:Nee. Een oude plasma tv. Wel met een chromecast, maar geen goede boxen eraan en het geluid van de tv is net zo plat als dat van de laptop.

Maar goed, in principe moet ie dus via bluetooth verbinding kunnen maken met mijn laptop, of met mijn telefoon. Moet alleen nog uitgezocht worden hoe en dat is een taak voor de meneer denk ik :P

Ik kan straks nog wel eens het aux kabeltje van mijn autoradio proberen, bedenk ik me. Misschien is die ik gekocht heb wel kei slecht ofzo.
kan aan de kabel liggen.

Meestal als je via bluetooth verbinding maakt krijg je op een van de apparaten een code te zien, maar dat lukt niet op speakers ;D Dan zou er iets bijgezeten moeten hebben? Geen boekje meer van?
Door Kaio
oo whaha je bent blijkbaar niet de enige. Google staat er vol mee pc en bluetooth speakers :biggrin2: Maar dat zal wel voor meneer Eelke zijn he
Door Kaio
Els&Flow schreef:Iemand hier in huis (hint: het is zwart, loopt op fluwelen poten en kan ontzettend lief kijken) vond dat ze wel kon helpen in de huishouding. Emmer sop om, spons weg, raamwisser in de bench terug gevonden.. zo maar een nieuwe poging wagen met madame in de bench. aan de andere kant van een te zemen raam werkt al helemaal niet, dan zitten er meer neuzen en poten op dan voor ik begon.
ik dacht dat ze de pubertijd al had gehad? Of blijven labjes die hebben? :biggrin2:
Door eelke
Nou het zijn geen bluetooth speakers maar een radio met bluetooth waar je je telefoon ook via bluetooth aan kunt hangen. Zou je voor spotify enzo kunnen gebruiken... boekje is wel een idee ja.
Door Kaio
eelke schreef:Nou het zijn geen bluetooth speakers maar een radio met bluetooth waar je je telefoon ook via bluetooth aan kunt hangen. Zou je voor spotify enzo kunnen gebruiken... boekje is wel een idee ja.
RTFM dus :biggrin2:
Door eelke
Jaaaaa agge dan wit waar tie is.

Andere klacht; Douwe Bob is ziek en misschien morgen niet beter >:(
Door Els&Flow
Kaio schreef:ik dacht dat ze de pubertijd al had gehad? Of blijven labjes die hebben? :biggrin2:
Tot hun 7e loop je risico op herhaling van de eerste puberteit en daarna vervallen ze in hun after-puberteit. Ehhmm.. nee, labjes worden zelden volledig volwassen. De mijne niet in ieder geval. ;D ;D ;D
Door - pien -
koekje schreef:En toen hadden we allemaal buikgriep. Meneer heeft vanochtend overgegeven, daar heeft hij nog last van. Ik gaf Vera net een boterham. Hij was nog niet op, of hij kwam er alweer uit (gelukkig wel in de emmer!). Dat vond meneer zo naar, dat hij weer boven moest liggen.
Ik heb vannacht ieder uur op de pot gezeten. Overgeven en kokende diarree die er zo uitliep. Ik heb nu al een paar uur niet mer overgegeven, maar de koorts gaat weer omhoog. Alles doet zeer. En ik ben zielig.
Beterschap allemaal :-*
Door - pien -
Kaela schreef:En zo zijn we weer een echo verder. Waar gelukkig uit bleek dat er geen blaasstenen zijn (voelen gaf twijfel). Nu novacam en zodra ze weer urine vast kan houden in de blaas urineonderzoek.

Pffff, een poosje geen zieke dieren en dure onderzoeken zou best leuk zijn :(
Beterschap voor Otje!
Door - pien -
eelke schreef:Nee. Een oude plasma tv. Wel met een chromecast, maar geen goede boxen eraan en het geluid van de tv is net zo plat als dat van de laptop.

Maar goed, in principe moet ie dus via bluetooth verbinding kunnen maken met mijn laptop, of met mijn telefoon. Moet alleen nog uitgezocht worden hoe en dat is een taak voor de meneer denk ik :P

Ik kan straks nog wel eens het aux kabeltje van mijn autoradio proberen, bedenk ik me. Misschien is die ik gekocht heb wel kei slecht ofzo.
Is het al opgelost? Meneer hier zegt dat 'zoem' te maken heeft met 'aarde'. Helpt dat :biggrin2:
Door eelke
- pien - schreef:Is het al opgelost? Meneer hier zegt dat 'zoem' te maken heeft met 'aarde'. Helpt dat :biggrin2:

Ehm, nee :biggrin2: verder dan een potje potgrond er naast zetten kom ik niet, maar ik gok dat dat de clue niet is. Ik zal es googlen.
Door - pien -
eelke schreef:Ehm, nee :biggrin2: verder dan een potje potgrond er naast zetten kom ik niet, maar ik gok dat dat de clue niet is. Ik zal es googlen.
Er moet een aardedraad zijn, naar de verwarming of zo. Zit er een aardestekker aan?
Door - pien -
- pien - schreef:Er moet een aardedraad zijn, naar de verwarming of zo. Zit er een aardestekker aan?
Meneer leest even mee en zoekt eea op. Misschien heeft hij een oplossing :)
Door eelke
Aha. Nee hij doet t alleen als hij aangesloten is op de laptop, als hij gewoon op radio stand staat is er geen zoem.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door