Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
nova schreef: |Na een stop van een paar maanden ben ik gisteren weer  bij de Zughundegruppe geweest. Diva en Hope waren mee

Afbeelding
Ohh lief met die puppeflup in de kar.  :-*
Door smulpaap
nova schreef: |Na een stop van een paar maanden ben ik gisteren weer  bij de Zughundegruppe geweest. Diva en Hope waren mee

Afbeelding

Aaah wat een leuke foto  :-* :-* :-*
Door smulpaap
Het ene historische gebouw is aan de wandel en het andere historische gebouw heeft koude handen
Naha dan zal ik de omamobiel maar weer duwen

Afbeelding
Door pluk
Vrouwtje, ik heb je schoenen gekidnapt. Je krijgt ze alleen terug als we iets leuks gaan doen!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door pluk op zo 24 aug 2014, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique

Afbeelding
Nou zie je wel weer dat het toch maar een puppeflup is  :biggrin2: Zo te zien hadden ze er wel lol an  :-*
Door joel
Angelique schreef: ^^ Briljant schaduwplekje  :biggrin2:

Hier poetsdag voor oma  :smitten:

Afbeelding
He, is zij de enige zonder staart, zie altijd staarten bij jou voorbij komen......
mijn moeder heeft 1x een nestje gehad van onze bobtail en toen geen van de pups laten couperen, was '86 dacht ik, toen was dat nog bijzonder of werd dat nog niet veel gedaan (staart laten staan) staat me iets van bij klopt dat?

Afbeelding
Mooie foto, zo voor de kar aan t "werk"  :)
Door Angelique
joel schreef: He, is zij de enige zonder staart, zie altijd staarten bij jou voorbij komen......
mijn moeder heeft 1x een nestje gehad van onze bobtail en toen geen van de pups laten couperen, was '86 dacht ik, toen was dat nog bijzonder of werd dat nog niet veel gedaan (staart laten staan) staat me iets van bij klopt dat?

Mooie foto, zo voor de kar aan t "werk"  :)
In '86 was dat idd nog heel bijzonder. Dat is eigenlijk bijzonder gebleven tot aan het coupeerverbod. Heather heeft idd geen staart, zij kwam uit één van de laatste nesten van voor het coupeerverbod.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door