^^ Briljant schaduwplekje

Hier poetsdag voor oma

[/quote]
Mooie oma!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
nova schreef: |Na een stop van een paar maanden ben ik gisteren weer bij de Zughundegruppe geweest. Diva en Hope waren meeOhh lief met die puppeflup in de kar.
![]()
nova schreef: |Na een stop van een paar maanden ben ik gisteren weer bij de Zughundegruppe geweest. Diva en Hope waren mee
![]()
Angelique schreef: ^^ Briljant schaduwplekje
Hier poetsdag voor oma
![]()
Pauline schreef: Paps rollator en Joeps wieltjes, samen onder de kapstok.....Wat een aandoenlijke foto!
![]()
nova schreef: |Na een stop van een paar maanden ben ik gisteren weer bij de Zughundegruppe geweest. Diva en Hope waren meeNou zie je wel weer dat het toch maar een puppeflup is
![]()
Angelique schreef: ^^ Briljant schaduwplekjeHe, is zij de enige zonder staart, zie altijd staarten bij jou voorbij komen......
Hier poetsdag voor oma
![]()
nova schreef: |Na een stop van een paar maanden ben ik gisteren weer bij de Zughundegruppe geweest. Diva en Hope waren meeMooie foto, zo voor de kar aan t "werk"
![]()
joel schreef: He, is zij de enige zonder staart, zie altijd staarten bij jou voorbij komen......In '86 was dat idd nog heel bijzonder. Dat is eigenlijk bijzonder gebleven tot aan het coupeerverbod. Heather heeft idd geen staart, zij kwam uit één van de laatste nesten van voor het coupeerverbod.
mijn moeder heeft 1x een nestje gehad van onze bobtail en toen geen van de pups laten couperen, was '86 dacht ik, toen was dat nog bijzonder of werd dat nog niet veel gedaan (staart laten staan) staat me iets van bij klopt dat?
Mooie foto, zo voor de kar aan t "werk"![]()