Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:En toen hadden we allemaal buikgriep. Meneer heeft vanochtend overgegeven, daar heeft hij nog last van. Ik gaf Vera net een boterham. Hij was nog niet op, of hij kwam er alweer uit (gelukkig wel in de emmer!). Dat vond meneer zo naar, dat hij weer boven moest liggen.
Ik heb vannacht ieder uur op de pot gezeten. Overgeven en kokende diarree die er zo uitliep. Ik heb nu al een paar uur niet mer overgegeven, maar de koorts gaat weer omhoog. Alles doet zeer. En ik ben zielig.
eelke schreef:Ik zou het doen, zakt je koorts ook van en dat is om te slapen ook wel fijn. Beetje koorts is prima he, maar slapen ook.OP de stoep leggen, aanbellen en hard wegrennen
Sja er ligt hier vast niks in de vriezer wat jouw poezen-prinsessen blieven, dus daar heb je ook niks aan. En anders zou ik het pas zondag komen brengen
Martine-Tom schreef:OP de stoep leggen, aanbellen en hard wegrennenOh ja! Ja dat kan wel hoor! Ik heb nog een mooi lamskopje
koekje schreef:En toen hadden we allemaal buikgriep. Meneer heeft vanochtend overgegeven, daar heeft hij nog last van. Ik gaf Vera net een boterham. Hij was nog niet op, of hij kwam er alweer uit (gelukkig wel in de emmer!). Dat vond meneer zo naar, dat hij weer boven moest liggen.Sterkte koekje, ik hoop dat jullie snel weer allemaal beter zijn!
Ik heb vannacht ieder uur op de pot gezeten. Overgeven en kokende diarree die er zo uitliep. Ik heb nu al een paar uur niet mer overgegeven, maar de koorts gaat weer omhoog. Alles doet zeer. En ik ben zielig.
eelke schreef:Grom. Computerboxen aan laptop, achtergrondzoem. Nieuwe computerboxen. Zoem. Nieuw aux kabeltje. Zoem. Oh ja we hebben nog zo een ander radioding. Met kabeltje aan laptop. Zoem. Blijkt ie via bluetooth te kunnen verbinden en de laptop blijkt ook bluetooth te hebben. Poging, wachtwoord nodig, geeeeeeen idee.Heb jij geen slimme tv waarop speakers zijn aangesloten?
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat maar dan.![]()
Er blijkt ook gewoon radio op het radio ding te zitten dus die staat nu dan maar aan. Tjonge. Ik wil eigenlijk youtube luisteren via boxen.
Kaio schreef:
Heb jij geen slimme tv waarop speakers zijn aangesloten?