Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Het is veel te stil in huis. De mannen zijn een paar nachtjes logeren want wij moeten wat doen dat handiger is zonder honden. Maar nou heb ik niks te knuffelen. Manlief wil ook al niet geknuffeld want die moet zijn fiets nog nakijken of zoiets stoms. Bah.
Door koekje
En toen hadden we allemaal buikgriep. Meneer heeft vanochtend overgegeven, daar heeft hij nog last van. Ik gaf Vera net een boterham. Hij was nog niet op, of hij kwam er alweer uit (gelukkig wel in de emmer!). Dat vond meneer zo naar, dat hij weer boven moest liggen.
Ik heb vannacht ieder uur op de pot gezeten. Overgeven en kokende diarree die er zo uitliep. Ik heb nu al een paar uur niet mer overgegeven, maar de koorts gaat weer omhoog. Alles doet zeer. En ik ben zielig.
Door -Annemarie-
koekje schreef:En toen hadden we allemaal buikgriep. Meneer heeft vanochtend overgegeven, daar heeft hij nog last van. Ik gaf Vera net een boterham. Hij was nog niet op, of hij kwam er alweer uit (gelukkig wel in de emmer!). Dat vond meneer zo naar, dat hij weer boven moest liggen.
Ik heb vannacht ieder uur op de pot gezeten. Overgeven en kokende diarree die er zo uitliep. Ik heb nu al een paar uur niet mer overgegeven, maar de koorts gaat weer omhoog. Alles doet zeer. En ik ben zielig.

Beterschap voor Huize Koekje! :bigarmhug:
Door eelke
Paracetamol he! Blijven die er ergens langs een bepaalde kant wel in?

Mijn klacht, ik woon bij Koekje in de buurt >:(
Door koekje
Ik heb nog niet geprobeerd. Ik was er te ziek voor. Misschien dat ik een zetpil Vera zo pak, die worden denk ik sneller opgenomen.

Ook vervelend: Ot en Sien hebben de laatste kwartel uit de vriezer gekregen. Hopelijk kunnen ze daar morgenochtend ook nog van eten. Staat er een wit poesje bij de deur te mieuwen dat ze graag iets anders had willen eten >:(
Door eelke
Ik zou het doen, zakt je koorts ook van en dat is om te slapen ook wel fijn. Beetje koorts is prima he, maar slapen ook.

Sja er ligt hier vast niks in de vriezer wat jouw poezen-prinsessen blieven, dus daar heb je ook niks aan. En anders zou ik het pas zondag komen brengen ;D
Door Martine-Tom
eelke schreef:Ik zou het doen, zakt je koorts ook van en dat is om te slapen ook wel fijn. Beetje koorts is prima he, maar slapen ook.

Sja er ligt hier vast niks in de vriezer wat jouw poezen-prinsessen blieven, dus daar heb je ook niks aan. En anders zou ik het pas zondag komen brengen ;D
OP de stoep leggen, aanbellen en hard wegrennen :biggrin2:
Door eelke
Martine-Tom schreef:OP de stoep leggen, aanbellen en hard wegrennen :biggrin2:
Oh ja! Ja dat kan wel hoor! Ik heb nog een mooi lamskopje :biggrin2:
Door jasmijn
koekje schreef:En toen hadden we allemaal buikgriep. Meneer heeft vanochtend overgegeven, daar heeft hij nog last van. Ik gaf Vera net een boterham. Hij was nog niet op, of hij kwam er alweer uit (gelukkig wel in de emmer!). Dat vond meneer zo naar, dat hij weer boven moest liggen.
Sterkte koekje, ik hoop dat jullie snel weer allemaal beter zijn!

Regeldagen zijn zwaar, geen oog dicht gedaan want mevrouw wil echt bijna de helen tijd drinken, gaaaaaaaaaap
Door eelke
Grom. Computerboxen aan laptop, achtergrondzoem. Nieuwe computerboxen. Zoem. Nieuw aux kabeltje. Zoem. Oh ja we hebben nog zo een ander radioding. Met kabeltje aan laptop. Zoem. Blijkt ie via bluetooth te kunnen verbinden en de laptop blijkt ook bluetooth te hebben. Poging, wachtwoord nodig, geeeeeeen idee.

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat maar dan. ::)
Er blijkt ook gewoon radio op het radio ding te zitten dus die staat nu dan maar aan. Tjonge. Ik wil eigenlijk youtube luisteren via boxen. >:(
Door Kaio
eelke schreef:Grom. Computerboxen aan laptop, achtergrondzoem. Nieuwe computerboxen. Zoem. Nieuw aux kabeltje. Zoem. Oh ja we hebben nog zo een ander radioding. Met kabeltje aan laptop. Zoem. Blijkt ie via bluetooth te kunnen verbinden en de laptop blijkt ook bluetooth te hebben. Poging, wachtwoord nodig, geeeeeeen idee.

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat maar dan. ::)
Er blijkt ook gewoon radio op het radio ding te zitten dus die staat nu dan maar aan. Tjonge. Ik wil eigenlijk youtube luisteren via boxen. >:(
Heb jij geen slimme tv waarop speakers zijn aangesloten?
Door Els&Flow
Iemand hier in huis (hint: het is zwart, loopt op fluwelen poten en kan ontzettend lief kijken) vond dat ze wel kon helpen in de huishouding. Emmer sop om, spons weg, raamwisser in de bench terug gevonden.. zo maar een nieuwe poging wagen met madame in de bench. aan de andere kant van een te zemen raam werkt al helemaal niet, dan zitten er meer neuzen en poten op dan voor ik begon.
Door eelke
Kaio schreef:
Heb jij geen slimme tv waarop speakers zijn aangesloten?

Nee. Een oude plasma tv. Wel met een chromecast, maar geen goede boxen eraan en het geluid van de tv is net zo plat als dat van de laptop.

Maar goed, in principe moet ie dus via bluetooth verbinding kunnen maken met mijn laptop, of met mijn telefoon. Moet alleen nog uitgezocht worden hoe en dat is een taak voor de meneer denk ik :P

Ik kan straks nog wel eens het aux kabeltje van mijn autoradio proberen, bedenk ik me. Misschien is die ik gekocht heb wel kei slecht ofzo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door