Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Op visite bij opa en oma . Zeg poes als jij nu eens in de vensterbank gaat zitten dan leen ik je mandje even , ik pas er ook wel in hoor  :biggrin2:

Afbeelding
Door Kaela
Esther Q schreef: Citaat van: Fenixjuh op 21 augustus 2014 om 08:10:03

Volhouden Oscar, Jacy mocht ook nooit op de bank :smitten:

Hahaha, precies, stug volhouden, komt goed! :biggrin2:
Zeg willen jullie ophouden  >:( Vanmorgen lag ie op tafel met zijn onschuldige smoelwerk  :o

Afbeelding
Door Lil
Kaela schreef: Zeg willen jullie ophouden  >:( Vanmorgen lag ie op tafel met zijn onschuldige smoelwerk  :o

Afbeelding
je moet ook parent control installeren, zodat hij niet zomaar kan meelezen hier.  ::)
Door nova
Kaela schreef: Zeg willen jullie ophouden  >:( Vanmorgen lag ie op tafel met zijn onschuldige smoelwerk  :o

Afbeelding
;D ;D

krijg je ervan als de bank tot verboden gebied verklaard wordt  :biggrin2:
Door Ronald
Tja... als jij kleedjes op de tafel gaat leggen...  ::)
Door Els&Flow

Afbeelding
Tja, als je niet op de bank mag en niet in je bench wil ga je toch gewoon op tafel liggen?  :biggrin2:
Door Kaela
Ronald schreef: Tja... als jij kleedjes op de tafel gaat leggen...  ::)
Zeg die heeft mijn mama voor ons gemaakt! Die mag gezien worden  :biggrin2:

Maar uh, parent control dus. En de bank vrijgeven. Zodat ie niet meer op de tafel gaat  :g:
Door Lil
Kaela schreef: Zeg die heeft mijn mama voor ons gemaakt! Die mag gezien worden  :biggrin2:

Maar uh, parent control dus. En de bank vrijgeven. Zodat ie niet meer op de tafel gaat  :g:
Ik zou de zitbank vrijgeven en de bank op je computer maar onder die controle zetten.  :P :biggrin2: (voordat hij heeeeel veel lekkers gaat kopen en een eigen bank en tafel koopt via Ideal).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door