Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Angelique schreef:Met goede moed gaan winkelen, heel lijstje bij, want er was ivm de pups natuurlijk al even niet meer gewinkeld. Waar kom je mee thuis...niets. Wat een prut in die winkels.
Dat is om op te schieten zeg.

Wel lekker goedkoop natuurlijk. ::)
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Dat is om op te schieten zeg.

Wel lekker goedkoop natuurlijk. ::)

Ja, zelfs het parkeren was gratis ::)
Door Hope
Ik heb een aanval van aangezichtspijn maar mag vanwege de zwangerschap geen medicijnen. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet van de pijn. :'(
Door Hope
jasmijn schreef:O marloes wat naar, ik duim dat het snel over is :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Dank je.
Ondertussen terug van de spoedpost. Na lang wikken en wegen heb ik een plaatselijke verdoving laten zetten omdat ik het echt niet meer vol kon houden. Nu is het de komende paar uurtjes verdoofd en hopelijk komt de boel daarmee tot rust. Zegt mevrouw de arts dat deze aandoening als pijnlijker wordt ervaren dan bevallen. Nou, weten we dat ook weer. Alleen jammer dat je het niet kan wegzuchten en het ook niet in golven komt maar nu al 14 uur achter elkaar aan de gang is. Nu op de bank met een verdoofd gezicht.
Door Ligaa
Laminaat willen leggen met een verwarming die constant uit zichzelf weer afslaat, met een bagger service van het montagebedrijf. Heb je één dag vrij om het te leggen, heb je geen prioriteit. Bah, dat wordt nog een week langer wachten tot ik überhaupt laminaat kan leggen. Laat ze die apparatuur een keer op orde hebben voordat ze een huis in de verhuur gooien. >:( >:(
Door Shanti en co
Ik zit in de trein naar A'dam. ::)
Mijn reisplanner had niet aangeven dat de IC langs Utrecht C niet rijd vanwege werkzaamheden dus nu "even" via A'dam naar Utrecht. Als ik in 4 minuten het goede perron kan vinden kom ik heel misschien nog wel op tijd op uni. :P
Door jasmijn
Sterkte amsterdam cs is groot en verwarrend, dus dat word sprinten ::)
Ik duim dat je hem haalt :)
Door CindyMayella
Loop je in het Panbos met je gezin en hond en overal zie je bordjes met de mededeling dat honden aangelijnd moeten zijn...l.En wat zie je???? Van alle honden die je tegenkomt, zijn er maar 2 daadwerkelijk aangelijnd (die van ons ook)!!!!!! De rest loopt gewoon los >:( >:( >:( ...... En dan zie je ineens een stafford naar een boom schieten omdat er een eekhoorntje zit!!!!!! Ik kan daar gewoon niet tegen!!!!!!
Door Shanti en co
Ik moest gelukkig op A'dam zuid er al uit. De trein waar ik op over moest had vertraging dus die heb ik gelukkig gehaald en was maar 10 minuten te laat bij mijn hoorcollege. :P
Door pearlsofpassion
Fijn hoor, kinderen kopen. Maar die pijn achteraf is er te veel aan.
Naweeen vind ik al erg, maar goed. Maar ik ben nu een week bevallen en ik heb nog steeds pijn van mijn darmen en blaas die hun oorspronkelijke plaats terug opzoeken.
Auw auw auw! Ik ben dat beu! >:(

:-[
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Fijn hoor, kinderen kopen. Maar die pijn achteraf is er te veel aan.
Naweeen vind ik al erg, maar goed. Maar ik ben nu een week bevallen en ik heb nog steeds pijn van mijn darmen en blaas die hun oorspronkelijke plaats terug opzoeken.
Auw auw auw! Ik ben dat beu! >:(

:-[
Door Martine-Tom
Net mn hoofd genadeloos hard gestoten tegen de deurpost. Binnen een minuut al een blauwe plek en nu een zeer respectabel ei op mn voorhoofd. Zelfs mn haar wat ee tegen kwam deed zeer....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door