Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Siberienne schreef: di 24 jun 2025, 22:01 Die hoop lag naast het stuk waar de moestuinbakken staan. Nu is de ruimte rond die bakken leeg en komen er minder in de bak. Ik heb een heel stuk wilde bloemen weide, nu blijven ze meer daar. Ze zijn een schuilplaats kwijt moeten verder kruipen om bij de bakken te komen.

En ja, ik loop elke avond een moord-ronde met goedkeuring van de overheid (bruine naaktslakken zijn een exoot hier, ongewenste plaag)
Oh echt dat wist ik niet. Je kan ze heel goed vangen door een bakje met bier neer te zetten. Ze zijn er verzot op.
Kaela schreef: di 24 jun 2025, 04:48 Grappig Sieberienne, mijn snackkomkommer is nog een sneu en zielig plantje. Die heb ik veel te lang in een potje laten staan. Geen idee of het nog wat gaat worden.

We hebben ook voor het eerst gras gemaaid zondag. En gisteren heerlijk veel regen gehad. Echt perfect. IMG_7267.jpeg
Oh ja regen! Dat hebben wij ooit, lang geleden ook eens gehad. Ik moet niet vergeten straks te gieten, want er zagen wat planten niet meer heel levend uit.

Barfplaats wordt gesponsord door