Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kemi
Ja hoor...ik ben ook aan de smoothies gegaan dankzij jullie... :P
de eerste had ik met spinazie, appel en appelsap. was lekker. de tweede had ik met blauwe bessen en andijvie gemaakt...heerlijk!
Maar vandaag; halve mango, 1 appel, 200 gr andijvie en 2 grote bekers water. Zelfs m'n kinderen (8 en 6) hebben een glas op!!!(ik moest ze eerst overhalen met een koekje..haha)
En bedankt...weer een verslaving erbij.  ;)
Door Hitam
Ik heb ook maar weer wat in huis gehaald: sinasappel, bleekselderij, andijvie (hoe kom je aan spinazie in deze tijd?), peer en ik heb nog bosbessen en frambozen in de vriezer.
Door Pauline
Hitam schreef: Ik heb ook maar weer wat in huis gehaald: sinasappel, bleekselderij, andijvie (hoe kom je aan spinazie in deze tijd?), peer en ik heb nog bosbessen en frambozen in de vriezer.
Uit de vriezer..... :biggrin2:
Door Lizzy
Hitam schreef: Ik heb ook maar weer wat in huis gehaald: sinasappel, bleekselderij, andijvie (hoe kom je aan spinazie in deze tijd?), peer en ik heb nog bosbessen en frambozen in de vriezer.
Bij de natuurvoedingswinkel ligt verse spinazie (wilde)
Door Pauline
Hitam schreef: Is die wel rauw?
De mijn wel, is biologische bladspinazie uit Duitsland en die moet nog gekookt worden als je hem wilt eten.
Door Poedelpret
Die diepvriesblokjes spinazie zijn makkelijk voor doseren heb ik begrepen, wel eerst ontdooien anders bestaat de kans dat je blender kapot gaat.
Door Deesje
martine-tom schreef: Ah tnx. Dan hou ik het wel bij chlorella en spirulina als dat tarwegrassap zo vies is :biggrin2:
ik krijg chlorella of spirulina-poeder in water slechter weg... het is gewoon wat 'vreemd' het is zoet maar toch een beetje chlorellaachtig.. anders dan je verwacht maar toch een beetje zoals het ruikt.. het is niet vies maar ook niet lekker.. maar wel beter dan chlorella (dat is veel muffer zeg maar)...

gewoon een constante 'tegenstelling' zeg maar...  :D ;) :biggrin2:

ik krijg nu bij mijn biologische groenteman biologische spinazie uit italie.. die is ook goed te doen hoor (heerlijk).. en voor nu een echte aanrader is de winterpostelein!!! de koolsoorten gaan ook maar vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig

nog een tip voor leuke sapjes en smoothies (ook niet helemaal verantwoord gezonde) - leuk boek met leuke receptjes en het kost bijna nix hihi (2,50)
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door