Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Kim_S schreef: Het lammetje heeft het niet gered  :(

Is het heel sadistisch als ik hem aan Ozzy voer?  :-[
Als hij geen medicatie heeft gehad, nee, niet sadistisch. Maar ook niet geschikt voor de zwakke maag.

Vandaag oefenwedstrijd gehad in voorbereiding op onze eerste internationale wedstrijd met Aerro. Ben er helemaal blij van. Fijn paard  :smitten:
Door Kim_S
Hmmm. Ik ga het proberen met Oz.
Lammetje was pas een paar uur oud, geen medicatie gehad. Hij was gewoon te zwak denk ik.

Wat Marije zegt is niet echt hoopgevend  ::)
Kim_S schreef: Hmmm. Ik ga het proberen met Oz.
Lammetje was pas een paar uur oud, geen medicatie gehad. Hij was gewoon te zwak denk ik.

Oeps zie nu pas jou post .
Sorry Kim
Ozzy is vast stoerder dan mijn 2 hoogheden.
Door eelke
Zo, het rondje bos al weer gehad. Vandaag hebben we beide een vrijgezellenfeest, dus veel van huis. Nu waren de honden nog moe van het gespeel gisteren, én hebben ze vannacht bij ons geslapen, dus ik denk niet dat ze het zo erg vinden om even alleen thuis te zijn :)
Vanmiddag ga ik dan tussendoor weer met ze naar het bos, en daarna komt mijn moeder voor een paar uurtjes hier op de bank zitten. Vanavond komt meneer dan naar huis, om ze uit te laten en eten te geven, en dan gaan we nog even de stad in.

Ik vind het wel goed geregeld :)
Door Kim_S
Kim_S schreef: Hmmm. Ik ga het proberen met Oz.

Oz heeft nu een wit pupje met krulletjesvacht  ::)
Door koekje
Als katten een kuikentje niet snappen, kan het wel eens helpen om er een gaatje in te prikken, zodat het eigeel er wat uitloopt en het vlees wat bloot komt te liggen. Ik begrijp dat het met een heel lammetje niet zo smakelijk is, maar misschien zet het aan tot eten.
Door Kim_S
koekje schreef: Als katten een kuikentje niet snappen, kan het wel eens helpen om er een gaatje in te prikken, zodat het eigeel er wat uitloopt en het vlees wat bloot komt te liggen. Ik begrijp dat het met een heel lammetje niet zo smakelijk is, maar misschien zet het aan tot eten.
Ze kraakt normaal gesproken een heel geitje weg  :biggrin2:
Maar deze vindt ze lief  ::)
MarijeEnBoomer schreef: Welkom  :P
Dank u  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door