Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Heel veel sterkte Elf, wat moeilijk lijkt me dat...

Hier een saaie dag. Lekker wel. Uitgeslapen, op t gemak wakker geworden, aangekleed, honden laten plassen, en om boodschappen geweest. Toen samen met Joep op de bank in slaap gevallen, hij hangt nu nog op zijn rug tegen mij aan (met zijn balletje nog in zijn bek want mijn vriend kwam thuis en dan moet ie altijd iets pakken) onder het achtergrond geluid van het gesnurk van Gijs en de regen.
Mijn vriend was bij zijn broertje in de tuin aan het werken.

Druilerige zondag zo :)
Door kira
Gecondoleerd Elf.

Beetje relax dag maar ook veel gedaan. Twee goede rondes met eerst beren en Foppe net solo in de regen. Deel konijnenren gedaan, gesnoeid, gras gemaaid, gezogen, rustig een lunch genomen en. U wachten op een droge broek.
Door Kaela
Hier ook zo'n dag. Eerst getraind met Oscar. Hij is nu 2 dagen goed zonder pijnstillers, dus toch maar gegaan. Hij heeft het super goed gedaan, was trots op hem!
Daarna belastingaangifte gedaan en toen een filmpje aangezet. De hoofdpijn die sluimerde zette door, dus ook maar een dutje gedaan en daarna film afgekeken. Wel fijn zo'n relax dagje, want vanaf morgen heb ik 3 rete drukke dagen. Met hele leuke dingen en het is prima afleiding voor donderdag, dus heb er zin in!
Door Nynke
Ik slaap al een paar nachten slecht, eigenlijk al de hele vakantie,  en ga dus vanavond maar op ons oude bed op zolder slapen  :-\ :-\ Morgen een drukke werkdag, moet al rond 07.40 uur gaan rijden  :P  Gelukkig vanmiddag al gedoucht, dat hoeft morgenochtend dus niet meer  ::) 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door