Woensdag ben ik voor de intake geweest, die verliep prima, al voelde ik me alsof ik aan een kruisverhoor werd onderworpen

Na een uur ging ze even weg om wat dingen te printen, komt ze terug "oh ik heb al een woning voor je"

2 uur later konden we gaan kijken, gelukkig was er een vriendin mee gegaan (moest met ov en zij pikte me halfweg even op zodat ik iets minder hoefde te reizen, plan was om daarna even te lunchen samen en dan weer naar huis...dat liep dus iets anders

) wij waren eerder dus vast goed gekeken...en het was echt een leuk pand, beneden woning, grote keuken en woonkamer (beiden 25m2 ongeveer) kleinere slaapkamer, kleine douche en aparte toilet, tuin van 25m2 en een voortuintje, losloopstuk recht voor de deur, tot zover alles prima.
De dame van de woningbouw kwam en toen konden we binnen kijken, en dat viel wel ff tegen, alles maar dan ook alles was afgeragd, de vorige bewoner was er duidelijk uitgezet (post lag nog in de gang die niet veel te raden over liet

) alles plakte van de viezigheid, daarbij waren de tuinen ook in slechte staat. Al met al zou het gewoon teveel geld kosten om het bewoonbaar te krijgen, oh en ik moest ook gelijk NU beslissen en NU verhuizen.
Ik heb gewoon nog niet de financien om alles in mijn huis te doen wat ik nog moet doen om het netjes achter te laten, en te verhuizen, en daar alles van top tot teen op te knappen. Dus deze moest ik gewoon echt voorbij laten gaan, met zoveel pijn in het hart...
Hopelijk komt er nog zo'n app voorbij want hij was wel echt leuk!
Maar die vrouw van de woningbouw moet echt acuut ontslagen worden, ze heeft de wijk en de woning zo slecht verkocht

voor we in de wijk geweest waren had ze verhalen opgehangen die bijna het gevoel gaven dat je je leven niet zeker was in die wijk

Als zij koopwoningen zou verkopen raak je die aan de straatstenen niet kwijt denk ik