Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Irish schreef: Ik had eerste paar dagen ook diarree, nu wisselt het nog enorm. Heb alleen geen probiotica in huis, nu wel. Hopelijk gaat het dan beter. Beterschap!!Okeej, dus bij meer mensen de darmen op de hobbel. De hele avond geen last meer gehad maar wel dat ik me gewoon niet helemaal lekker voel. Hopelijk is dat over als ik morgenochtend op sta.
Ik heb bouillon zonder gist gevonden, maar wel met maltodextrine, das toch hetzelfde?![]()
EllenL schreef: Grrrrr, ik heb best veel avocado's liggen, maar allemaal net niet rijp genoeg, dus vanmorgen een dunne smoothie met mini brokjesDat had ik van de week ook een paar keer! Jakkie!![]()
Kaio schreef: In NL hebben ze in de AH waar ik ben geweest heel veel goede rijpe advocado's liggen, zal dan toch in andere ook zo zijn?jawel, daar hebben ze zelfs ook per 2 verpakt waar eetrijp op staat ofzo, maar jah, bij de lidl zijn ze 10 cent goedkoper en op zich als ik er een aantal insla vind ik het niet heel erg dat ze nog niet super rijp zijn, maar helaas rijpen ze niet snel genoeg bij, lol. mss toch zo even langs de appie...
Kaio schreef: tadaa!Wow!!
Grotendeels volgens recept dat Nadia had geplaatst. Maar ik heb er wel nog 1 rode ui en wat knoflook erdoor gedaan. Wat knolselder en ook nog wat lavas blaadjes. En minder zout dat kan altijd later nog. Heeft 17 uur in de droger gelegen.
De chillies had ik van te voren gedroogd, zitten er 5 in, ik had alleen de top verwijderd. Nou kan zeggen dat het pittig is, als je het inademd terwijl je erboven hangt.
Hoe het smaakt? nog geen idee maar het hele huis ruikt naar groentensoep, lijkt me een goed teken![]()
Antonia schreef: Aankomende week zijn bij AH avocado's en broccoli in de aanbieding.yay!