Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Vingers in je oren en ogen dicht. Hoef je lekker makkelijk zelf niks te ruimen :cool:
Door Hope
eelke schreef:Vingers in je oren en ogen dicht. Hoef je lekker makkelijk zelf niks te ruimen :cool:
Heb ik daarna alleen wekenlang een hond met jeuk.
Door eelke
Hope schreef:Heb ik daarna alleen wekenlang een hond met jeuk.

Oh ja. En alleen eten wat Nelson mag werkt ook niet he :P
Door pearlsofpassion
Topidee als je't mij vraagt!!

Serieus Marloes. Ik zou morgen maar eens rondbellen want als je die pup groot wil hebben voor de baby komt kan je je maar beter haasten. Je kan vast wel een fokker vinden waar je dezelfde dag nog een pup mag halen.

;)
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Topidee als je't mij vraagt!!

Serieus Marloes. Ik zou morgen maar eens rondbellen want als je die pup groot wil hebben voor de baby komt kan je je maar beter haasten. Je kan vast wel een fokker vinden waar je dezelfde dag nog een pup mag halen.

;)
Op MP staan er genoeg!
Door jasmijn
Ja en die zijn zonder stamboom dus veel gezonder dan die met ;) plus ook veel goed koper dus win win :biggrin2:
Door - pien -
tt-tjes schreef:Ik ben er zo klaar mee met alle ellende van mijn zieke jongens, is het de ene niet dan is het de andere wel en dat al een paar jaar achter elkaar. Steeds die zorgen wat er nu weer aan de hand kan zijn, de enorme DA rekeningen die ik bijna niet meer op kan hoesten, we hebben onderhand het idee dat we alleen nog maar werken om de DA rekeningen te betalen. Het lijkt helemaal niet meer op te houden en af en toe denk ik wel eens "als ik ze in laat slapen is alle ellende voorbij". Meteen na die gedachte voel ik me een hele slechte hondenmoeder :'(
Hubbie en ik zijn het er inmiddels wel over eens dat we na deze 2 geen honden meer nemen omdat we dit gewoon niet meer willen.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Hope
eelke schreef:Als je dan maar geen foto's hier gaat plaatsen >:(
Van de pup of van wat ie eet?
Door Angelique
Met goede moed gaan winkelen, heel lijstje bij, want er was ivm de pups natuurlijk al even niet meer gewinkeld. Waar kom je mee thuis...niets. Wat een prut in die winkels.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door