doranto schreef: ↑do 29 mei 2025, 19:46 Ziet er strak uit!Ja ik ben erachter gekomen dat ik toch iets van orden in mijn tuin wil op sommige plekken![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑za 31 mei 2025, 16:24 Ik heb nu overal en nergens cayennepeper staanIk heb paprika en cayenne gezaaid en ik ben niet meer zeker van wat wat is…Had eerst een kweekbakje van de action die het nauwelijks leek te doen. Vervolgens nog paar in kweekkasje gedaan waarna die van de action het toch volop ging doen
Nu kijken waar ze het het beste doen.
Staan een paar in moestuinbak voor, verschillende in potten het en der in de achtertuin en paar in pot binnen![]()
Verder her en der basilicum en in de moestuinbakken verder rode bietjes, bieslook, bladmosterd, rucola en andijvie. Nu duimen dat de bak op poten achterbuiten niet instortDaarnaast nog onze vaste rode bessen struik en aardbeien die het dit jaar zeer goed lijken te doen
![]()
Kaela schreef: ↑za 31 mei 2025, 06:59 Ziet er heel mooi uit Sieberienne! Leuk he om elke keer weer iets mooier of beter te maken.Oh leuk! Ben benieuwd. Ik denk nog over een paar pompoen planten maar ben zo bang dat ze opgegeten worden door de slakken zoals de vorige keer.
Ik had nog 1 bed over en zag gisteren in het tuincentrum een cantaloupe meloen plantje. Dus gek gedaan en die meegenomen. Leuk, zoiets wat je helemaal niet in de planning had uitproberen.
Kaela schreef: ↑do 29 mei 2025, 16:21 Vandaag de tomaten en courgettes buiten uitgepland. De plantjes zullen me een tr*t vinden, met alle regen die ze vervolgens te zien hebben gekregenNee, geen doperwten, die moeten net heel vroeg. Bonen kunnen wel. Om in dezelfde gewasgroep te blijven.![]()
Ik heb nu nog 1,5 bed over. In het hele bed ga ik denk ik bloemen zaaien. In het halve bed nog even zien. Zouden doperwten nog kunnen?
Her gras piept al boven! Ik kijk het de grond uit. Onze puppy snapte heel goed dat ze er even niet op mocht lopen. Dan kan ik er straks op pele! Precies kind, dan kan je er straks op spelen. IMG_6715.jpegIMG_6714.jpeg