Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Elly en Rikkert beginnen inmiddels ook behoorlijk op leeftijd te raken volgens mij?
Heb als kind al eens een optreden van ze gezien bij ons in de kerk en toen riep mijn moeder al dat ze oud begonnen te worden en dat is denk ik al bijna 20 jaar terug ::)
Door Ligaa
Ja klopt, ze zijn allebei 70+ (Elly 71, Rikkert 70). Ik hoop dat ze nog heeel lang mee gaan, voorlopig zijn ze nog niet van plan om te stoppen volgens mij. :D
Door Angelique
Die heeft het zo te zien wel naar zijn zin! Hoe oud is sok? Geen idee waarom, maar altijd gedacht dat die 2 van jou ongeveer dezelfde leeftijd hadden.
Door M@rina
Angelique schreef:Die heeft het zo te zien wel naar zijn zin! Hoe oud is sok? Geen idee waarom, maar altijd gedacht dat die 2 van jou ongeveer dezelfde leeftijd hadden.
Sokkie is ruim 11, grijs als een duif en springlevend. Na de aandoening heeft ze wel wat ingeleverd aan conditie en spierkracht en die zijn we nu weer aan het opbouwen. ze is helemaal binnenste buiten gekeerd en op hartruisje na die nog lang geen medicatie behoeft is ze kerngezond.
Door pluk
Heerlijk op een terrasje in de zon een wijntje gedronken en wat gegeten.
Scott was ook gelukkig, die heeft een uur lang liggen lonken naar een Berner teefje dat twee tafeltjes verderop lag. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door