Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
tt-tjes schreef:Ik ben er zo klaar mee met alle ellende van mijn zieke jongens, is het de ene niet dan is het de andere wel en dat al een paar jaar achter elkaar. Steeds die zorgen wat er nu weer aan de hand kan zijn, de enorme DA rekeningen die ik bijna niet meer op kan hoesten, we hebben onderhand het idee dat we alleen nog maar werken om de DA rekeningen te betalen. Het lijkt helemaal niet meer op te houden en af en toe denk ik wel eens "als ik ze in laat slapen is alle ellende voorbij". Meteen na die gedachte voel ik me een hele slechte hondenmoeder :'(
Hubbie en ik zijn het er inmiddels wel over eens dat we na deze 2 geen honden meer nemen omdat we dit gewoon niet meer willen.
Ik snap je gedachte en vind het ook heel normaal dat je die hebt.
Mijn eerste 2 katten zijn ook jaren ziek geweest, af en aan. Dan dit, dan dat. Uiteindelijk kreeg 1 een uitbraak van iets waardoor hij een pootamputatie zou moeten. De andere had net de diagnoses EPI en suikerziekte en daar was ik ook nog druk mee. Ik kon 2 zieken niet handelen. Omdat hij zoveel meer mankeerde heb ik besloten niet te amputeren maar in te slapen. Daarna nog een jaar gesukkeld met de andere kat tot die uiteindelijk een hersenbeschadiging kreeg en daardoor ingeslapen werd. Ook ik heb in die jaren heel vaak die gedachte gehad. Maar als je hem af gaat pellen is die gedachte vooral ontstaan omdat je je dieren niet wilt zien lijden.
Je bent echt geen slechte honden moeder als je die gedachtes hebt hoor...

Sterkte.
Door tt-tjes
Martine-Tom schreef:Ik snap je gedachte en vind het ook heel normaal dat je die hebt.
Mijn eerste 2 katten zijn ook jaren ziek geweest, af en aan. Dan dit, dan dat. Uiteindelijk kreeg 1 een uitbraak van iets waardoor hij een pootamputatie zou moeten. De andere had net de diagnoses EPI en suikerziekte en daar was ik ook nog druk mee. Ik kon 2 zieken niet handelen. Omdat hij zoveel meer mankeerde heb ik besloten niet te amputeren maar in te slapen. Daarna nog een jaar gesukkeld met de andere kat tot die uiteindelijk een hersenbeschadiging kreeg en daardoor ingeslapen werd. Ook ik heb in die jaren heel vaak die gedachte gehad. Maar als je hem af gaat pellen is die gedachte vooral ontstaan omdat je je dieren niet wilt zien lijden.
Je bent echt geen slechte honden moeder als je die gedachtes hebt hoor...

Sterkte.
Dank je. Het is gewoon zo frustrerend. Ik zie op FB mensen met TT's, die rennen en vliegen en spelen, ook op hoge leeftijd. Mijn jongens rennen en vliegen helemaal niet meer, liggen als een dood vogeltje in hun mand of bij mij aan mijn voeten, de wandelingen zijn ingekort omdat ze er gewoon te moe voor zijn. De speelgoedbox staat in een hoek, daar wordt nooit meer iets uit gehaald om mee te spelen terwijl dat voorheen elke avond raak was. De hertengeweien waar ze zo gek op waren komen ze niet meer aan.
Door BlissSpirit
tt-tjes schreef:
Dank je. Het is gewoon zo frustrerend. Ik zie op FB mensen met TT's, die rennen en vliegen en spelen, ook op hoge leeftijd. Mijn jongens rennen en vliegen helemaal niet meer, liggen als een dood vogeltje in hun mand of bij mij aan mijn voeten, de wandelingen zijn ingekort omdat ze er gewoon te moe voor zijn. De speelgoedbox staat in een hoek, daar wordt nooit meer iets uit gehaald om mee te spelen terwijl dat voorheen elke avond raak was. De hertengeweien waar ze zo gek op waren komen ze niet meer aan.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Martine-Tom
tt-tjes schreef:Dank je. Het is gewoon zo frustrerend. Ik zie op FB mensen met TT's, die rennen en vliegen en spelen, ook op hoge leeftijd. Mijn jongens rennen en vliegen helemaal niet meer, liggen als een dood vogeltje in hun mand of bij mij aan mijn voeten, de wandelingen zijn ingekort omdat ze er gewoon te moe voor zijn. De speelgoedbox staat in een hoek, daar wordt nooit meer iets uit gehaald om mee te spelen terwijl dat voorheen elke avond raak was. De hertengeweien waar ze zo gek op waren komen ze niet meer aan.
Afschuwelijk :'(
Hoe oud zijn ze nu?
Door tt-tjes
Martine-Tom schreef:Afschuwelijk :'(
Hoe oud zijn ze nu?
Chendo is 7,5 en Balou is 12. Maar Balou is altijd heel fit geweest, die tot voor kort nog rende en vloog als een jonge hond. Iets wat heel kenmerkend is voor een TT.
Chendo heeft al een paar jaar geleden problemen gekregen met hoesten e.d. zodanig dat hij na 5 minuten spelen al op de grond stortte en daar heb ik ook vanalles voor na laten kijken. Die problemen waren echter gerelateerd aan zijn leverprobleem, alleen toendertijd was er geen aanleiding om bloed te laten prikken. Als we dat 4 jaar geleden hadden laten doen hadden we toen al geweten dat hij iets aan zijn lever had.
Door jasmijn
Gister voor het eerst sinds heel lang weer naar buiten met haku en elza, alles leuk en aardig tot meneer opeens totaal in paniek raakt.
Zit er gewoon een wesp op zijn ballen :o
Pokken beest er af getrokken en plat getrapt, haku liep de rest van de wandeling niet lekker en vrij panische :(

Stommen wesp >:(
Door constance.blokzijl
Mijn toch al niet zo aardige collega moest een deel van mijn taken overnemen in mijn vakantie, onder andere de uren doorgeven voor verloning. Daar heeft die muts even een klein foutje in gemaakt waardoor mijn andere collega en ik nu te weinig loon hebben gehad. Ik heb 3 weken ipv 4 weken betaald gekregen.
Ik ben dus even chagrijnig en blij dat ik haar dinsdag pas weer zie.....
Pas over 4 weken wordt het recht getrokken...
Door tt-tjes
Nou daar ben je ook lekker mee dan. Fijne collega. Haar eigen loon klopt zeker wel?
Door constance.blokzijl
tt-tjes schreef:Nou daar ben je ook lekker mee dan. Fijne collega. Haar eigen loon klopt zeker wel?
Ze heeft wel 4 weken betaald gekregen, alleen haar extra uren ivm met mijn vakantie heeft ze voor 1 week, dus 12 uur, nog niet betaald gekregen....
Maar goed, vaste lasten heeft ze nog niet, ze woont gewoon nog bij d'r moeder in huis.
Door Hope
Nelson kotste zijn eten uit in de huiskamer. Twee keer raden wat ik daarna deed ::)
Door eelke
Hope schreef:Nelson kotste zijn eten uit in de huiskamer. Twee keer raden wat ik daarna deed ::)

At ie dat toen ook op? :biggrin2:
Door Hope
eelke schreef:At ie dat toen ook op? :biggrin2:
Als hij de kans had gekregen wel denk ik. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door