Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Vertel!!Deno: http://www.mooiemoestuin.nl/zaaien-en-z ... hode/
Kaela schreef: Ik heb gister nieuwe aardbeiplantjes geplant. Kleintjes nog. De grote die we gekregen heeft krijgt aarbeien die er vooralsnog heel raar uit zien, alsof ze beschimmeld zijn. Maar even zien wat dat wordt. De kleintjes moeten nog flink groeien en bloeien, dus het bijt elkaar sowieso niet.Dille?
En ik heb parijse worteltjes gezaaid. Ik wilde toch graag iets in de bakken waar ik de veldsla in had staan.
Nog een vraagje, weet iemand wat dit is? Groeit in mijn kruidentoren en ik heb geen flauw idee:
![]()
Lida. S schreef: DE tuinbonen staan prachtig te bloeien, maar met de peultjes lukt het niet. De plantjes zijn nu ca 20 cm hoog, maar ze groeien nauwelijks en er zit nog geen bloempje in. Volgens mij had ik ze nu al kunnen oogsten. Waar kan dit aan liggen?Mss wat brandnetel gier geven?
Neally schreef: Dat groen uit de pot dat ziet er een beetje uit als het groen van bospeen. Of zeg ik nu hele rare dingen.Dat lijkt ook best wel op elkaar, hoewel naar mijn idee peen wat dikker loof, en dille, net als asperges, wat fijner