Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Martine-Tom schreef:Pfff wat een opoffering toch he, zo'n nestje fokken :D ;D

Iemand moet het toch doen he, die mensen aan een wuppie helluhpuh.
Door Hope
frodo quin schreef:Gelukkig zijn de katten weer lijmvrij, maar jammer van de vloerbedekking. De verzekering komt tussen veronderstel ik?
Ja, tenzij ze nog iets van een oplosmiddel hebben dat de lijm wel oplost en de vloerbedekking niet. Maar anders moet er nieuwe vloerbedekking komen. De trap en de slaapkamer.
Ik heb hem heel duidelijk gezegd dat alles dicht moest blijven vanwege de katten en hij heeft ongevraagd een raam open gezet. Ik mag aannemen dat ik dan bij zijn verzekering kan aankloppen.

De rest is te doen. Niet leuk, want het moet pootje voor pootje worden afgekrabt met een mesje. Op een glad oppervlak gaat dat, maar bij de vloerbedekking lukt dat echt niet. Mijn hemel wat heb je een hoop kattenpootjes van twee nieuwsgierige katten...
Door Aprilsnow
Hope schreef:Ja, tenzij ze nog iets van een oplosmiddel hebben dat de lijm wel oplost en de vloerbedekking niet. Maar anders moet er nieuwe vloerbedekking komen. De trap en de slaapkamer.
Ik heb hem heel duidelijk gezegd dat alles dicht moest blijven vanwege de katten en hij heeft ongevraagd een raam open gezet. Ik mag aannemen dat ik dan bij zijn verzekering kan aankloppen.

De rest is te doen. Niet leuk, want het moet pootje voor pootje worden afgekrabt met een mesje. Op een glad oppervlak gaat dat, maar bij de vloerbedekking lukt dat echt niet. Mijn hemel wat heb je een hoop kattenpootjes van twee nieuwsgierige katten...
Wat erg maar ik heb er wel een heel grappig beeld bij ::)
Hopelijk komen jullie er met zijn of jullie verzekering uit.
Door Hope
Zo is de verwarming, vensterbank, bad en badkamervloer:

Afbeelding

En zo is devtrap en de vloerbedekking boven. De foto is wat doker maar je ziet echt overal grijze pootjes. :'(

Afbeelding

Ze komen het vandaag reinigen. Als dat niet lukt geeft hij het op aan de verzekering.
Door frodo quin
Moesten het nette pootjes zijn zou je nog kunnen overwegen om ze te houden, maar het zijn echt wel gewoon vlekken. Zou ik er ook uit willen.
Door *Gabriëlle*
Katten ::) .

Biggles presteerde het vandaag bijna om een enorme hoeveelheid kots over zijn gehele splinternieuwe krabpaal te deponeren, ware het niet dat ik net mijn handen aan het wassen was en op een meter afstand van hem stond toen ik, kat gaat zo kotsen geluiden hoorde... en met 2 natte handen de kat in 1 zwier richting vloer liet vliegen, uiteindelijk zat de vloer en de plint van de keuken onder de kattenkots, maar de nieuwe krabpaal was nog schoon :groupwave2: (of had dit in Geluksmomentje van de dag gemoeten :D ). Waarom hij moest kotsen weet ik nog steeds niet want haarballen heeft hij toch echt geen last van, behalve dan de incidentele drol aan een touwtje (ik heb lang haar :P ).
Door - pien -
Hope schreef:Nou, vandaag gaat alles fout wat er fout kan gaan.

Eerst de stofzuiger. Daarna voor de zoveelste keer gezeik bij een keukenboer die ik nooit iemand zou adviseren. Mooie keukens, nette prijzen, hele mooie praatjes en uiteindelijk klopt de helft niet en komen ze niet met oplossingen maar wel met gezeur over kosten.

Daarna de tegelzetter. Die kwam, ongepland, de vloer alvast voorlijmen. Dus samen met manlief alles van de vloer afgehaald, daar hondsberoerd van geworden, die vent zijn gang laten gaan en hem heel goed gezegd dat de deuren dicht moesten blijven vanwege de katten. Wij in de huiskamer, hij in de keuken bezig en zo richting voordeur. Hij zwaait dat hij klaar is en we weten dat we er drie uur niet op kunnen. Lastig, maar goed.
Hoor ik tien minuten later de katten. Binnen :o
Had meneer de deuren dichtgedaan maar de ramen helemaal open gezet. Ja, hallo!!!
Dus ik door het raam van de huiskamer naar buiten geklommen en de katten naar buiten gelokt met wat lekkers.
Nu heb ik dus twee spartelende katten met vloerlijm aan hun poten die er echt af moet en die dat echt totáál niet zien zitten. En ik heb pootafdrukken in grijze lijm staan op de vensterbank, radiator, muur, aanrecht, drempels, op het bad, het toilet, de badkamervloer, en boven op de vloerbedekking. Mijn dag kan niet meer stuk :boo:
%$#@ Serieus hé....oooo wat een flapdrol :o
Ik hoop dat het er uit gaat!
Door - pien -
janninneee schreef:Ik kom ook even klagen. Woensdag aangereden.. nu lig ik plat met hersenschudding! Gelukkig heb ik goed gezelschap

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Beterschap :flowers:
Door constance.blokzijl
Pfff, waarom denk ik nog steeds dat ik 20 ben... Gister super gezellig met een deel van de vriendengroep naar de Q-music the party geweest hier in het wijkcentrum vlakbij... Om 2 uur was het afgelopen en uiteraard hadden wij allemaal weer een 'en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet' momentje.... Half 5 zag ik mijn bedje, 8.45 ging mijn wekker weer om de hondenclub te openen.... En daar was het moment dat ik dus na een gezellige avond dansen, wijntjes drinken en veel te weinig slaap denk, ooooh ik wordt oud.....
Vanmiddag de hele middag voor oud vuil op de bank gelegen, na een bordje avondeten gaat het wel weer, foei, foei
Door Spikkelneus
constance.blokzijl schreef:Pfff, waarom denk ik nog steeds dat ik 20 ben... Gister super gezellig met een deel van de vriendengroep naar de Q-music the party geweest hier in het wijkcentrum vlakbij... Om 2 uur was het afgelopen en uiteraard hadden wij allemaal weer een 'en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet' momentje.... Half 5 zag ik mijn bedje, 8.45 ging mijn wekker weer om de hondenclub te openen.... En daar was het moment dat ik dus na een gezellige avond dansen, wijntjes drinken en veel te weinig slaap denk, ooooh ik wordt oud.....
Vanmiddag de hele middag voor oud vuil op de bank gelegen, na een bordje avondeten gaat het wel weer, foei, foei
Oh, dit klinkt zooooo bekend. Tegenwoordig duren mijn katers 2 tot 3 dagen! Dus ik drink zelden meer dan 2 glazen want de prijs is wel erg hoog. Pfffff, vroeger was echt wel alles beter (zei oma)
Door constance.blokzijl
Spikkelneus schreef:
Oh, dit klinkt zooooo bekend. Tegenwoordig duren mijn katers 2 tot 3 dagen! Dus ik drink zelden meer dan 2 glazen want de prijs is wel erg hoog. Pfffff, vroeger was echt wel alles beter (zei oma)
Vandaag valt het mee hoor, ben alleen nog moe... maar dat komt ook omdat ik vandaag voor mijn collega inval en er dus om 5 uur uit moest Afbeelding
Door pearlsofpassion
Troost je.
Na eerst zwangerschap waarin ik niets dronk, dan 6 maand borstvoeding waarin erg weinig en zeker nooit meer dan een glas in 1 keer, en aansluitend nog een zwangerschap, weet ik al dat ik ook een half glasje schuimwijn al serieus ga voelen.... :-X
Maar ik kan het later nog wel terug gewoon worden natuurlijk. :biggrin2:
Door Hope
Ook een klein klaagje: ik moet ongelooflijk plassen maar ik mag pas over een half uur over de nieuwe vloer.

Beterschap Spikkelneus!!
Door Shanti en co
Beterschap Spikkelneus!

En gelukkig is jouw klaagmomentje over Hope. Dat is een van de vervelendste dingen vind ik, niet kunnen plassen als je moet (en goh, als het niet kan moet ik altijd ::) )

Ik heb vanavond een tussentoets van 17:30-19:30. >:(
Wie heeft er bedacht dat een toets tijdens avondetentijd een goed idee is?

Klaagmomentje twee, ik ben dit weekend niet naar huis geweest en mis mijn hondjes en zie ze vrijdag pas weer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door