Nynke schreef: Veldsla verdraagt geen warmte heb ik gehoord, is dus een echte koudekiemer.Ik heb de veldsla eind feb gezaaid en die heeft het prima gedaan.
Je kunt je courgette na afharden best buiten zetten Nadia, ik heb er ook 2 buiten staan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Veldsla verdraagt geen warmte heb ik gehoord, is dus een echte koudekiemer.Ik heb de veldsla eind feb gezaaid en die heeft het prima gedaan.
Je kunt je courgette na afharden best buiten zetten Nadia, ik heb er ook 2 buiten staan.
Lida. S schreef: Ik heb de veldsla eind feb gezaaid en die heeft het prima gedaan.En wat was de temperatuur toen??
Nynke schreef: Had je ze wel op tijd gezaaid Mara ?? Ik heb anders wel een paar zaadjes voor je, maar ja, daar heb je waarschijnlijk ook niks aan voor deze zomerJa, ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om ze in andere potten te doen. Denk gewoon voedingstekort. Blaadjes zijn ook licht. Kijken of het vanavond lukt ze om te potten. Maar een paar extra planten is niet slecht![]()
![]()
Mandarijn schreef: Vandaag is de laatste dag van de ijsheiligenIk heb er niet zo vreselijk stipt naar gekeken, meer naar de kansen op nachtvorst bij de vooruitzichten
Kunnen we eindelijk alles buiten zetten.