Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:In dat geval, mogen wij dan jullie huis in Zweden? :biggrin2:
:biggrin2: Om op 70-jarige leeftijd nog naar NZ te mogen emigreren hebben we wel veel spaarcentjes nodig, dus als jullie die willen ophoesten, dan mogen jullie ons huis in Zweden. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
dinky89 schreef:Mijn zusje zit nu in Bendigo maar woont daar niet definitief ;) Ze is op wereldreis met haar vriend en zijn nu dus neergestreken op een wijngaard in Bendigo waar ze wat bijverdienen :)
Ah, oké. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet jaloers ben! :D :biggrin2:
Door dinky89
Anne in Duitsland schreef:Ah, oké. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet jaloers ben! :D :biggrin2:
Ik ben ook totaal niet jaloers op de prachtige plaatjes die ik langs zie komen van haar hoor ::)
O.a. uit de himalaya waar ze zijn gestart of de chinese muur of het terracotta leger of hobbittown :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef::biggrin2: Om op 70-jarige leeftijd nog naar NZ te mogen emigreren hebben we wel veel spaarcentjes nodig, dus als jullie die willen ophoesten, dan mogen jullie ons huis in Zweden. :biggrin2:
Anders slaan jullie Zweden over, kun je meteen door naar NZ :biggrin2:
Door Siberienne
Ik was aan het werk en ineens was het vijf uur, mocht eigenlijk om vier uur al ophouden en ik was lekker bezig, veel gedaan en goed werk verricht

#flow

Was wel heul lang geleden, zo'n dag!
Door hannabelgje
Net mijn twee nieuwe skinny caafs opgehaald. Twee zusjes Hairy Potter en Hairmeoni Granger. Ik hoop dat ze het bejaardentehuis in de woonkamer wat op stelten gaan zetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door -Annemarie-
Wat zie ik weer fijne berichten langskomen! Teveel om bij iedereen persoonlijk te reageren, maar ik word er helemaal blij van. :)

Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien. :)
Door eelke
-Annemarie- schreef:Wat zie ik weer fijne berichten langskomen! Teveel om bij iedereen persoonlijk te reageren, maar ik word er helemaal blij van. :)

Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien. :)
Ja, zomer!
Door src_esther
-Annemarie- schreef:Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien. :)
Hier is onlangs - toen we de deur steeds open hadden bij het lekkere zonnige weer - het vliegengordijn maar opgehangen omdat de boerenzwaluwen ons huis kwamen inspecteren. ::) Er staat een groot gebouw vol met nestjes voor ze klaar met overal voldoende in/uitvliegroutes, daar hebben ze nu maar hun intrek genomen. Het worden er elke dag nog wat meer. Geteld heb ik ze niet, maar ik vermoed dat er nu een stuk of 20 zijn. Er wordt af en toe wat geruzied over de beste plekjes. Verder zijn ze gezellig, al dat gekwetter in de lucht. Af en aan vliegen om de nestjes op te knappen en uit te bouwen. Aan het eind van het broedseizoen zitten we waarschijnlijk weer ver over de 50 stuks.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door