Kim_S schreef:In dat geval, mogen wij dan jullie huis in Zweden?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:In dat geval, mogen wij dan jullie huis in Zweden?
dinky89 schreef:Mijn zusje zit nu in Bendigo maar woont daar niet definitiefAh, oké. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet jaloers ben!Ze is op wereldreis met haar vriend en zijn nu dus neergestreken op een wijngaard in Bendigo waar ze wat bijverdienen
Anne in Duitsland schreef:Ah, oké. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet jaloers ben!Ik ben ook totaal niet jaloers op de prachtige plaatjes die ik langs zie komen van haar hoor![]()
Anne in Duitsland schreef:Anders slaan jullie Zweden over, kun je meteen door naar NZOm op 70-jarige leeftijd nog naar NZ te mogen emigreren hebben we wel veel spaarcentjes nodig, dus als jullie die willen ophoesten, dan mogen jullie ons huis in Zweden.
Kim_S schreef:Anders slaan jullie Zweden over, kun je meteen door naar NZGoed idee, ik ga meteen even overleggen met Herr Antje.
Anne in Duitsland schreef:Goed idee, ik ga meteen even overleggen met Herr Antje.Herr _S vindt het een prima plan![]()
Kim_S schreef:Herr _S vindt het een prima planMijn opluchting is groot.
hannabelgje schreef:HairyWat een schattig snoetje
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-Annemarie- schreef:Wat zie ik weer fijne berichten langskomen! Teveel om bij iedereen persoonlijk te reageren, maar ik word er helemaal blij van.Ja, zomer!![]()
Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien.
-Annemarie- schreef:Mijn geluksmomentje van vandaag (eigenlijk eerder deze week ook al): de eerste zwaluwen gezien.Hier is onlangs - toen we de deur steeds open hadden bij het lekkere zonnige weer - het vliegengordijn maar opgehangen omdat de boerenzwaluwen ons huis kwamen inspecteren.