Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Omdat dat dus blijkbaar hip is en ik graag als hip gezien wordt heb ik maar een echte besteldDeze?
src_esther schreef:File, langzaam rijden, file.... Zucht. Paar jaar gelden was het relatief rustig op de wegen. Leuk dat die economie weer aantrekt, maar moet iedereen dan ook meteen weer in de auto springen? Vrachtverkeer is ook verdubbeld. Elk voordeel heb zijn nadeel om maar eens met wijlen Johan Cruijff te spreken.Ik vertrok om 16.15 uur van vriendin en zou normaal dan om 16.40 thuis zijn....het was 17.40
Martine-Tom schreef:Ik vertrok om 16.15 uur van vriendin en zou normaal dan om 16.40 thuis zijn....het was 17.40Ja. Zoiets. Behalve dat het bij ons een rit van ca. 150 km was...18 km voelde nog niet eerder zo laaaaaang
Hope schreef:Die lijm gaat niet uit stof. Godzijdank heb ik de katten eerst gedaan, toen het nog niet was uitgehard.Gelukkig zijn de katten weer lijmvrij, maar jammer van de vloerbedekking. De verzekering komt tussen veronderstel ik?
Maar de vloerbedekking op de trap en in de slaapkamer is onherstelbaar beschadigd vrees ik![]()
Morgen komt de tegelmeneer kijken.
eelke schreef:Ik wilde zeggen, mooi masjientje, maar echt mooi is ie niet eigenlijk. Wel heeeeeeeeeeele lekkere koffie denk ik!
Martine-Tom schreef:1/3e pup uit gegevenValt onder de kosten van het koffiezetten voor de kopers en de knuffelbrigade.
Angelique schreef:
Valt onder de kosten van het koffiezetten voor de kopers en de knuffelbrigade.
Angelique schreef:Valt onder de kosten van het koffiezetten voor de kopers en de knuffelbrigade.Pfff wat een opoffering toch he, zo'n nestje fokken
eelke schreef:Naahhh zo een vind ik wel mooi hoor. Maar vast minder functioneel of meegaa duur. Volgens mij is de jouwese een topapparaat, heb er al meer over gelezen.Dat is wel een hippe ja. Maar wat je zeg, vast loeiduur.
Ik gebruik nog steeds de waterkoker en mijn opschenkfilter
Angelique schreef:Dat is wel een hippe ja. Maar wat je zeg, vast loeiduur.Ja dat zijn alle kei hippe dingen altijd