Angelique schreef:Owowoww. goed schoongemaakt toch wel hoop ik?Ja, goed gespoeld meteen en heb er voor de zekerheid daarna ook maar zilverwater op/in gedaan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Owowoww. goed schoongemaakt toch wel hoop ik?Ja, goed gespoeld meteen en heb er voor de zekerheid daarna ook maar zilverwater op/in gedaan.
eelke schreef:Dan is het nu gewoon een espresso machine! Hartstikke hip!Hahahhaha, ja zo kun je het ook bekijken
Angelique schreef:Hahahhaha, ja zo kun je het ook bekijkenOmdat ik m nu in mijn hoofd heb voor de rest van de dag deel ik hem graag ook even met jullie;![]()
eelke schreef:Omdat ik m nu in mijn hoofd heb voor de rest van de dag deel ik hem graag ook even met jullie;En bedankt hé
Charlie Angel schreef:Dat jij nog gaat kijken Lique, ik ga er vooral niet op klikken.
Angelique schreef:Ok, moet deze hele topic maar gaan negeren dan.
Ik kende 'm alHIj is leuk hoor. Beter dan Tita tovenaar
Hope schreef:De stofzuigerzak is ontploft in de stofzuiger. Hij zat nog niet half vol.Is er bouwstof mee op gezogen? Jullie waren aan het verbouwen toch?
Nu zit heel de moter vol stof. Ik vrees dat hij dit niet gaat overleven
Diego schreef:Is er bouwstof mee op gezogen? Jullie waren aan het verbouwen toch?Tja hij is niet bewust bij de verbouwing gebruikt, maar ja, er ligt wel overal in huis stof.
Worden ze niet blij van weet ik uit ervaring....en als je hem nu aan doet komt er nog een hele tijd een wolk stof uit de achterkant vrees ik...
eelke schreef:Dan is het nu gewoon een espresso machine! Hartstikke hip!Omdat dat dus blijkbaar hip is en ik graag als hip gezien wordt heb ik maar een echte besteld