Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Diego
Angelique schreef:Owowoww. goed schoongemaakt toch wel hoop ik?
Ja, goed gespoeld meteen en heb er voor de zekerheid daarna ook maar zilverwater op/in gedaan.
Door Angelique
eelke schreef:Dan is het nu gewoon een espresso machine! Hartstikke hip!
Hahahhaha, ja zo kun je het ook bekijken :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Hahahhaha, ja zo kun je het ook bekijken :biggrin2: :biggrin2:
Omdat ik m nu in mijn hoofd heb voor de rest van de dag deel ik hem graag ook even met jullie;

Door Angelique
eelke schreef:Omdat ik m nu in mijn hoofd heb voor de rest van de dag deel ik hem graag ook even met jullie;

En bedankt hé :biggrin2:
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Dat jij nog gaat kijken Lique, ik ga er vooral niet op klikken.Afbeelding

Ik kende 'm al :biggrin2: HIj is leuk hoor. Beter dan Tita tovenaar :biggrin2:
Door Charlie Angel
Angelique schreef:

Ik kende 'm al :biggrin2: HIj is leuk hoor. Beter dan Tita tovenaar :biggrin2:
Ok, moet deze hele topic maar gaan negeren dan. Afbeelding
Nu zit tita tovenaar in mijn hoofd.
Ik ga maar gauw aan het werk, dat helpt vast.
Door janninneee
Ik kom ook even klagen. Woensdag aangereden.. nu lig ik plat met hersenschudding! Gelukkig heb ik goed gezelschap

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door Hope
De stofzuigerzak is ontploft in de stofzuiger. Hij zat nog niet half vol.
Nu zit heel de moter vol stof. Ik vrees dat hij dit niet gaat overleven :-\
Door Diego
Hope schreef:De stofzuigerzak is ontploft in de stofzuiger. Hij zat nog niet half vol.
Nu zit heel de moter vol stof. Ik vrees dat hij dit niet gaat overleven :-\
Is er bouwstof mee op gezogen? Jullie waren aan het verbouwen toch?
Worden ze niet blij van weet ik uit ervaring....en als je hem nu aan doet komt er nog een hele tijd een wolk stof uit de achterkant vrees ik...
Door Hope
Diego schreef:Is er bouwstof mee op gezogen? Jullie waren aan het verbouwen toch?
Worden ze niet blij van weet ik uit ervaring....en als je hem nu aan doet komt er nog een hele tijd een wolk stof uit de achterkant vrees ik...
Tja hij is niet bewust bij de verbouwing gebruikt, maar ja, er ligt wel overal in huis stof.
Manlief heeft hem uitgeblazen met de waterblazer. Nu maar duimen dat het voldoende is en hij niet alsnog kapot gaat. Shitzooi.
Door Hope
Nou, vandaag gaat alles fout wat er fout kan gaan.

Eerst de stofzuiger. Daarna voor de zoveelste keer gezeik bij een keukenboer die ik nooit iemand zou adviseren. Mooie keukens, nette prijzen, hele mooie praatjes en uiteindelijk klopt de helft niet en komen ze niet met oplossingen maar wel met gezeur over kosten.

Daarna de tegelzetter. Die kwam, ongepland, de vloer alvast voorlijmen. Dus samen met manlief alles van de vloer afgehaald, daar hondsberoerd van geworden, die vent zijn gang laten gaan en hem heel goed gezegd dat de deuren dicht moesten blijven vanwege de katten. Wij in de huiskamer, hij in de keuken bezig en zo richting voordeur. Hij zwaait dat hij klaar is en we weten dat we er drie uur niet op kunnen. Lastig, maar goed.
Hoor ik tien minuten later de katten. Binnen :o
Had meneer de deuren dichtgedaan maar de ramen helemaal open gezet. Ja, hallo!!!
Dus ik door het raam van de huiskamer naar buiten geklommen en de katten naar buiten gelokt met wat lekkers.
Nu heb ik dus twee spartelende katten met vloerlijm aan hun poten die er echt af moet en die dat echt totáál niet zien zitten. En ik heb pootafdrukken in grijze lijm staan op de vensterbank, radiator, muur, aanrecht, drempels, op het bad, het toilet, de badkamervloer, en boven op de vloerbedekking. Mijn dag kan niet meer stuk :boo:
Door frodo quin
Ik ben mijn pot kokosolie kwijt >:( Gisterenochtend boodschappen gedaan, 's avonds uitgeladen en gewoon nergens te vinden.
Door pluk
Sukkels die het heel normaal vinden om boodschappen te gaan doen terwijl hun yorkie buiten aan een paal vastligt...

Dus... ik zei de gek heeft voor hondenoppas gespeeld.
Door Angelique
eelke schreef:Dan is het nu gewoon een espresso machine! Hartstikke hip!
Omdat dat dus blijkbaar hip is en ik graag als hip gezien wordt heb ik maar een echte besteld :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door