Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Deze middag lekker in de tuin aan de gang. De kas onkruid vrij gemaakt en de komkommerplant in de volle grond gezet. Nu het stuk tuin schoonmaken en de courgetteplanten in de volle grond zetten en ook de pompoenen mogen van mij lekker naar buiten.
Indien er nog tijd over is ga ik ook nog wat zaaien in de mm bakken. Zalig dit weer!
Nynke schreef: Wij hebben alle afleveringen tot nu toe gezien, leuk !! maar hij is wel enorm traag en dan moppert ie over kleine rode kooltjes terwijl hij helemaal niets aan bemesting doet  :biggrin2:
Hij bemest wel.. hij heeft een berg koeienpoep wat hij met water mengt.
Roosj schreef: Hij bemest wel.. hij heeft een berg koeienpoep wat hij met water mengt.
Daar heb jij gelijk in !!  Maar heb je die aflevering gezien waarin hij moppert over zijn mini rode kooltjes t.o.v. de rode kolen van de buurjongen die wel bemest ??

OT:  Als het goed is krijgen we nu eindelijk vandaag substantieel hemelwater over ons !!  :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:  Het is hier zo droog dat ik al bomen heb gezien die hun bladeren laten vallen  :( :( :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door